Jednou někde na ostrově ⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛ vybuchla sopka ⬛⬛⬛⬛⬛. Byl dán rozkaz aby všechna zvířata byla přemístěna na bezpečné místo. Do každého výběhu byl poslán oddíl s uspávací mi pistolemi. Jejich úkol byl uspat všechna zvířata ve výbězích a v pořádku je přemístit do klecí,aby bylo možné je bezúhonně přemístit na bezpečné místo velkou nákladní lodí. Bylo 9 hodin ráno když byl tento příkaz vydán a ty a tvoje/tvůj kamarádka/kamarád (J/K) jste nic netušící pobíhali/y po vašem výběhu. Výběh byl celkem útulný,ale malý. Najednou do něj vniklo několik ozbrojených mužů. Zbraně nebyly na usmrcení,ale na uspání. Ty a (J/K) jste si usmysleli/y že dnes bude lehké chytit si snídani. ,,Co takhle si dát snídani? Máš hlad (J/K)?"zeptal/a jsi se svého/svojí kamaráda/kamarádky,(J/K). Než jste ale stihli/y vymyslet co podniknout,oba/obě jste dostali/y ránu z uspávací pistole. Když jste se vzbudili/y,byli/y jste ve velké kovové kleci na lodi. Několik hodin jste tu s (J/K) leželi/y a povídali/y si. ,,Kdy si myslíš že nás pustí z tohodle.....no....prostě budeme volný?"zeptal/a se (J/K) ,,Nevím.."odpověděl/a jsi. Najednou jste oba/obě zaslechli praskání,jako by se něco trhalo. Potom to utichlo. Chvíli se nic nedělo a najednou se tvá klec začala pohybovat. (J/K) si toho všiml/a a pokusil/a se tvou klec zachytit ,,(T/J),neboj,mám tě!",ale místo toho se jeho/její klec spustila za tebou. Padali/y jste do moře a jak jste tak padali/y všimli si vás dva muži,nejspíše z posádky této lodi. Zakřičeli něco jako,,Dva kontejnery se uvolnily!"nebo něco takového,ale vy jste tomu stejně nerozuměli/y. Když jste dopadli/y do vody,náraz (J/K) klece na tvojí způsobil,že (J/K) dopadl/a na kovovou stěnu a byl/a v bezvědomí. Když obě klece byly na vodě,začaly se rozdělovat. Zkoušel/a jsi na (J/K) volat,,(J/K)! (J/K),odnáší tě to pryč!!"ale (J/K) nereagoval/a. ,,(J/K)!"zkusil/a jsi ještě naposledy zavolat na (J/K). Potom jsi už jen bezmocně ležel/a na podlaze klece pozorujíc,jak tvého/tvojí nejlepšího/nejlepší kamaráda/kamarádku odnáší proud spolu s vlnami daleko od tebe. Když už nebyla (J/K) klec skoro vidět,tvé oči se pomalu začaly zavírat až byla úplná tma.
Doufám,že nevadí,že je ten začátek takový. Já vím,je to hrozné,ale snad se to zlepší časem :3
ČTEŠ
Dino!Čtenář x Dino!Crew(Moji spolužáci v dinosauří formě)[Pozastaveno]
FanfictionNebojte,tohle není žádný fluff,Lemon,nebo tak něco. Je to jen taková kniha když jsem se nudila,tak si ji alespoň nějak užijte. XD Momentálně pozastaveno z nedostatku nápadů.