Problémy začínají

19 2 1
                                    

Ihned jsi přiběhl/a k (J/K). Byl/a naživu,díky bohu. Bea a Kyky se na tebe jen kouli,jako všichni ostatní. "...Ty ho/jí znáš,(T/J)?"zeptala se Anet. "Ano! Je to můj/moje nejlepší kamarád/ka! Vyrůstali/y jsme spolu!"řekl/a jsi celkem šťastně. Šťouchla jsi čumákem do (J/K) těla a on/a sebou jenom cukl/a. Potom otevřel/a oči a když uviděl/a kromě tebe i ostatní,vyděsil/a se. Podíval/a jsi se na něj/ní a mile se usmál/a. "Oni nám nechtějí ublížit."řekl/a jsi klidně a on/a po chvíli kývl/a. Chvíli jste si povídali/y. Bea tebe i (J/K) pozorovala nedůvěřivým pohledem. Potom se ozvalo zařvání. Všichni se podívali vzhůru,odkud ten zvuk pocházel,i ty a (J/K). Letěl tam pterodaktyl. Letěl přímo na tebe a když před tebou přistál,rozhlédl se a zpanikařil. "Kde je Kuba??"zeptala se ta pterodaktylka. Byla to holka. "Proč,Veru?"zeptala se Anet. "Poblíž Teryina a Kubovo teritoria jsem viděla lidi."řekla vyděšeně 'Veru'. Tery vypadala vyděšeně. "Kde je Kuba??"zeptala se Anet všech,ale nikdo nevěděl. Anet se podívala na Tery. "Tery,kde je Kuba??!"zeptala se jí znova,už začala panikařit. Podívala jsi se na Tery,už jsi to chtěl/a říct,ale Tery se podívala na zem a pak směrem odkud jste přišli,nejspíše kde leželo její a Kubovo teritorium. "Ale doprdele,Kubajs!"slyšel/a jsi zasyčet Beu,když se rozběhla tím směrem. "Beo!"zařvala za ní Anet a hned po tom,co jí Kyky skočila na záda se za ní rozeběhla taky. Tery neváhala a běžela s nimi a ty jsi chtěl/a vědět co se děje a tak jsi i s (J/K) začal/a běžet s nimi,prakticky celá skupina,co se na té pláni setkala se vydala za Kubou. Dorazili jste v chvíli,kdy jste mohli vidět,jak po Kubovi halda lidí střílí uspávací šipky a dává mu rány z taserů,ale on se i přesto pral. Nakonec ale z vyčerpání padl k zemi a zavřel oči,lidé ho potom uspaného svázali a naložili na auto. Odjeli pryč a celá skupinka to jen zarmouceně a naštvaně pozorovala. I ty a (J/K) jste vypadali/y vyděšeně. "....musíme ho dostat zpět..."řekla Anet důrazně a několik ostatních kývlo. I ty jsi souhlasil/a. Přecejen,je možné že s touhle partou strávíš zbytek svého života,jakoby to třeba byla tvá nová rodina.

Tak,další kapitolka a už začínají problémky

Doufám,že se zatím stále líbí!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 19, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dino!Čtenář x Dino!Crew(Moji spolužáci v dinosauří formě)[Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat