Šli jste dál tím hustým lesem. Celkem jsi se i začal/a divit,jak se sem mohl vůbec nějaký velký dinosaurus vejít. Ale co už,jediné,co jsi chtěl/a vědět,bylo jestli je (J/K) v pořádku. "(T/J),až přijdeme k jedné větší pláni,neboj se ostatních prosím. Neublíží ti,ani když na to vypadají."řekla ti Tery. Ty jsi jen trochu nedůvěřivě kývl/a. Musel/a jsi přiznat,že příroda zde byla vážně nádherná,né tak umělá jako u vás v 'kleci',jak tomu ti co vás vzali říkali. Najednou se stromy začaly rozestupovat,a před vámi se ukázala pláň. Nejspíše ta o které mluvila Tery. Kuba byl celou dobu potichu,potom se otočil a podíval se na vás. "Hele,já se vrátím,něco jsem zapomněl."řekl a Tery kývla. Kuba potom začal běžet zpět odkud jste přišli. "Aaa! Tery,tady jsi! A koukám,že máš taky nováčka!"ozval se hlas z pláně. Když jsi se tam podíval/a,uviděla jsi haldu dinosaurů. Ten kdo promluvil,přišel o dva kroky blíž. Byl to tyrannosaurus,bílý s červenými pírky a zlatým pruhem od očí ke konci ocasu. Tery přišla k nim a ty jsi pomalu a trochu vyděšeně šel/šla za ní. Když jste u nich byly/i blízko, tyrannosaurus se usmál. "Ahoj,moc mě těší! Jmenuji se Anet. A ty?"zeptala se potom. Ty jsi jen polkl/a a podívala ses jí do očí. "Jmenuji se (T/J)."řekl/a jsi. Anet kývla. "Je moc pěkné tě poznat. Vítej na našem ostrově."řekla mile a ostatní se na tebe pousmáli. Terka začala ostatní představovat,spolu s Anet. "Tohle je Tína a Karolí."řekla Tery a čumákem ukázala na šedého baryonyxe s bílou čarou od čumáku po konec ocasu,která vypadala jakoby se roztékala a černým břichem,a zeleného dilophosaura s černými pruhy. "Tohle je Michael,Matěj a Martin."řekla znovu Tery a čumákem ukázala na bílého baryonyxe,který měl ten pruh na zádech černý a měl šedé pruhy. U 'Matěje' ukázala na fialovo-modro-červeného allosaura a Martin byl zelený carnotaurus s modrými zády a žlutými packami. "Tohle je Paul,Oštěp a Adam."řekla Tery znova a ukázala na tmavě modrého giganotosaura s černými pruhy a jadovým ([džejdovým] taková hodně zelená a světlá tyrkysová) břichem. Oštěp byl černý deinonychus s hnědým pruhem po boku a červenými pruhy a Adam byl červený archeopteryx s žluto-zeleno-modým peřím na křídlech. Mohl/a jsi za nimi vidět Adamma,jak se ze zadu blíží k tomuhle shromáždění. "A tohle je Bea a Kyky."řekla Anet a svým čumákem ukázala na nějakého bílého hybrida(indoraptora) se světle modrým pruhem od oka ke konci ocasu,tyrkysovými a modrými pírky,na předních tlapách byla pírka zelená. A potom ukázala na marshmelowového(taková jemně fialová) microraptora s růžovými a tmavě fialovými pírky na křídlech. "A tohle je Indy."řekla znovu Anet a čumákem poukázala na modrého velociraptora s fialovým pruhem. Všichni tě pozdravili zpět. "A Adamma a Kubu už asi znáš."řekla znovu Anet a ty jsi jen kývl/a. "Mimochodem,kde je Verča?"zeptala se všech Anet a všichni vypadali zmateně a kroutili hlavami,že neví. Taky jsi vypadal/a zmateně,ale něco chytilo tvou pozornost. Kus od tebe,u Beyi a Kyky,ležel někdo,koho jsi hledala. (J/K)...
(Info: všechny postavy jak vypadají na začátku. Kapitola Postavy/Info)
Pokračování příště, protože jsem byla blbá a až teď jsem dostala nápady—
ČTEŠ
Dino!Čtenář x Dino!Crew(Moji spolužáci v dinosauří formě)[Pozastaveno]
FanficNebojte,tohle není žádný fluff,Lemon,nebo tak něco. Je to jen taková kniha když jsem se nudila,tak si ji alespoň nějak užijte. XD Momentálně pozastaveno z nedostatku nápadů.