Ostrov

45 4 4
                                    

Když se probudíš,zjistíš,že je ráno a že tvá klec je rozbitá,tudíž můžeš ven. Když vyjdeš ven,vidíš,že tvá klec ztroskotala na nějakém ostrově. Je jiný,než ten tvůj původní. Nejsou tu žádné stavby. Možná,protože to toho hlubokého lesa nevidíš. A je tu hodně volných dinosaurů,tím myslím býložravce. Vlastně sis vzpomněl/a že jsi včera nic nejedl/a. Myšleny na jídlo se ale vytratily hned co jsi si vzpomněl/a na (J/K). Je vůbec na živu? Jestli ano,je v pořádku? Hodně otázek ohledně (J/K) kroužilo tvými myšlenkami a zaneprázdnilo tě to natolik,že jsi si ani nevšiml/a dvou rychle blížících se postav. Když jsi se konečně dostal/a z myšlenek,bylo už pozdě. Jedna z postav na tebe skočila a srazila tě k zemi. Teď jsi měl/a příležitost prozkoumat obě postavy. Ta první,která po tobě skočila a momentálně se na tebou tyčí je černý raptor se světle modrým pruhem od oka až skoro po špičku ocasu a ta druhá postava je taky raptor,akorát bílý s černými zády,dolní čelistí a s tmavším modrým pruhem od oka po ocas. ,,Kdo jsi a co tady pohledáváš?!" Zasyčel ten černý(nejsem rasista). Ze šoku a strachu jsi nic neřekl/a a tak černý raptor znovu zasyčel,,Odpověz!!!" bylo vidět že jsi z něj měl/a strach a toho si druhý raptor všiml. ,,Kubo! Nemůžeš se k někomu takhle chovat!"zasyčela na něj bílá raptorka. ,,To říkáš ty.." zavrčel na ní 'Kuba' jak ho bíla raptorka nazvala. Když se Kuba ani nehnul z místa a pořád tě propaloval jeho modrýma očima,bílá raptorka to nevydržela a srazila Kubu na zem. Když se potom začal zvedat,podívala se na tebe,,Omlouvám se za něj. Někdy se chová jak totální blbeček."řekla raptorka a trochu se pousmála,,Hej! Já to slyšel!"řekl naštvaný Kuba. Tahle bílá raptorka vypadá mileji než 'Kuba'. A to o hodně. ,,Oh,jinak,jestli se smím zeptat,jak se jmenuješ?"zeptala se raptorka. Když jsi se konecně už uklidnil/a,postavil/a jsi se a odpověděla na otázku,,(T-T/N)." Raptorka se usmála,,Moc mě těší (T/N)! Já se jmenuji Tery,nebo mi můžeš říkat Terka,jak chceš. A tenhle vůl je Kuba,jak už jsi vlastně mohl/a slyšet."poukázala Tery hlavou na Kubu a potom dodala,,Moc pěkné jméno mimochodem."usmála se znovu Tery. Kuba začínal být znovu naštvaný. ,,A jinak,toho blbečka si nevšímej. Je šílenej,když se zlobí."zasmála se trochu. Nevíš proč,ale taky jsi se trochu pousmál/a. ,,Ha. Ha. Ha. Vážně vtipný,ale teď vážně. Co tady děláš?" Vsunul se mezi tebe a Tery Kuba. ,,J-já nevím.."odpověděl/a jsi,,Jo tak ty nevíš. No,tak to já nevím,jestli tě nechám na živu."zavrčel na tebe Kuba,,Já vážně nevím! Měl/a jsem být přemístěn/a protože na našem ostrově vybuchla sopka."řekl/a jsi z paniky,,Počkej,tady jsou další ostrovy?"zeptal se zmateně Kuba,,Né asi ty Einsteine. Kde by jinak byly? Na stromech?"řekla sarkasticky Tery,,Né,fakt?"odpověděl sarkasticky Kuba. Tery jen zavrtěla hlavou,,A co kdybychom ho/ji vzali za ostatními? Hmm? Svoláme poradu?" Zeptala se Kuby ,,Jako,já s tínm žádnej problém nemám."odpověděl Kuba,,Hlavně že ses ho/jí chystal ještě před chvilkou zabít,viď?"řekla Tery ,,To není pravda.....co to tu meleš za ne.....nesmysly,Terezo..."znervózněl Kuba a Tery na něj jen koukala svýma zelenýma očima. ,,No jó,no! Tak jsi vyhrála! Šťastná?!"zavrčel Kuba a Tery se jen zasmála,,Velmi šťastná." Dodala. ,,Tak a teď zpět k tobě (T/J). Pojď za námi,promluvíme si s ostatními a rozhodneme jak to s tebou bude dál."rozešla se Terka směrem k lesu,,Počkat tady je i někdo jiný než jenom vy?"zeptal/a jsi se,,No samozřejmě."odpověděla Tery,,Co bychom tady dělali my sami? Zakládali novou generaci? Vyrobili by jsme si auta,či co?"řekl sarkasticky Kuba jen proto,aby dostal Terky ocasem po hlavě. ,,Hej,za co to bylo?"zeptal se Kuba zmateně. Tery se na něj jen koukala se znechuceným pohledem. ,,...Aha.." odvrátil Kuba otráveně zrak jinam. Najednou oba zpozorněli. ,,Hele,támhle je Komunista!!"zařval Kuba na velkého oranžovozeleného spinosaura,který tento poznatek slyšel ,,Ale jdi už do prdele s tim!"zařval spinosaurus na Kubu,,No jo furt."pousmál se Kuba a rozeběhl se směrem k spinosaurovi,zatímco ty to jen zmateně pozoruješ. Terka k tobě přiběhla blíž a řekla,,Kluci."zatím co protočilo oči a pomalu se rozešla za Kubou. Když jste byli blíže,spinosaurus si tě všiml,,Hele,koho to tu s sebou máte? Toho/Tu jsem tu ještě neviděl." Zeptal se spinosaurus.

Dino!Čtenář x Dino!Crew(Moji spolužáci v dinosauří formě)[Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat