Přidal/a jsi se za ostatními a už jsi se neotáčel/a zpět. Jediné co tě teď zajímalo bylo,jestli je (J/K) na živu. Šli jste celkem hustým lesem. Někdy jsi se i sám/sama sebe ptal/a,jak se sem tak velký dinosaurus,jako je Adamm vůbec vejde. Ale teď není čas to řešit. Vypadalo to,že docházíte na konec toho hustého lesa,ale nakonec to bylo jen něco jako mezi vstup do ještě hustšího lesa. Když se Adamm po chvíli zastavil,Terka se na něj otočila. Vypadal,že měl s pohybováním v tomhle naprosto hustém lese celkem problémy. Tázavě jsi se podíval/a na Tery a ta jen přeběhla trochu blíže k Adammovi. ,,Asi bychom to měli obejít."řekla Tery a podívala se směrem na tebe a Kubu,který se vedle tebe najednou objevil. ,,Né,to je v pohodě. Běžte napřed,doženu vás."řekl Adamm a už se začal pomalu otáčet. ,,Dobře,uvidíme se na srazu,nacisto!"zavolal Kuba a Adamm mu věnoval naštvaný,vražedný pohled. Ale pak se stejně otočil a šel pryč. Tery se na tebe podívala,,Tak pojď,(T/J). Musíme ti s Kubou něco ukázat!"usmála se a rozešla se směrem hlouběji do lesa. Neváhal/a jsi a rozešel/šla jsi se za ní. Po nějaké době plné chození jste se dostali na jedno překrásné místo. Byla to miniaturní mítinka s kopcem uprostřed. Kopec byl z půlky zalesněný,ale bylo okolo i spoustu velkých kamenů. Také kopec byl z poloviny skála. Pod kopcem bylo malé průzračné jezírko a z vrcholku kopce se lil malý vodopád,přesně na kraj jezírka. Voda byla křišťálově čistá. Terka s Kubou přišli blíže,ale Terka se zastavila a otočila se na tebe,zatímco Kuba šel dál,,Pojď se napít. Určitě musíš být po té dlouhé době dehydratovaný/á."řekla a příjemně se usmála. Její nabídku jsi přijal/a. Vážně jsi měl/a obrovskou žízeň. Pořádně jsi se napil/a,každopádně stejně tak i Kuba a Tery. ,,Tak a teď pojď. Zbývá ještě kousek."řekl Kuba po dlouhé době co byl zticha. Kývl/a jsi a šla jsi dál.
ČTEŠ
Dino!Čtenář x Dino!Crew(Moji spolužáci v dinosauří formě)[Pozastaveno]
FanfictionNebojte,tohle není žádný fluff,Lemon,nebo tak něco. Je to jen taková kniha když jsem se nudila,tak si ji alespoň nějak užijte. XD Momentálně pozastaveno z nedostatku nápadů.