1.rész

163 6 0
                                    

A hosszú,unalmas nyaram után,az ébresztőm zöreje szakította meg álmaim.Táskás szemem,alig akart kinyílni a fáradtságtól.Duzzadtabb volt,mint a kinti patak.Kócos hajam,akárcsak a madárfészek.

Ásítozva léptem ki ágyamból,majd beleléptem mamuszkámba.A folyosón,az öcsém szaladgált,mint akit golyóként lőttek ki.

Anya,finom reggelivel várt.Igaz,hogy elkellett mennie dolgozni,de ínycsiklandozóan nézett rám a tükörtojás és a pirítós amit készített.

Az öcsém,türelmetlenül várt rám,hogy elinduljunk az iskolába.Gyorsan megreggeliztünk,én felmentem a szobámba,és felkaptam valamit.

Egy macskás pólóra esett a választásom,egy fekete adidas kardigánnal,és egy csőszárű farmerre.

Lementem,felkaptam egy cipőt,és elindultunk.Anya,már bepakolta nekünk a napi ennivalónkat.

Bezártam az ajtót,majd elindultunk.Csendesen kullogtunk végig az utcánkon,míg azon kaptam magam,hogy már Dereck iskolája előtt vagyunk.

-Itt is vagyunk.-simítottam meg öcsémet.

-Itt.-sóhajtott nagyot.

-Minden rendben lesz,ne aggódj!-öleltem át Derecket.

-Remélem.-húzta oldalra száját.

-Ne reméld,tudd.Viszont,nekem mennem kell tovább a gimibe.Sok sikert!-pusziltam meg Derecket,majd elindultam.

Igaz,megvártam míg bemegy,de lassan elindultam.Csendesen haladtam tovább,de mégis minden zajos volt.

/Remélem molyocskák,tetszett ez a rész.Szívesen fogadok commentben hideg/meleg véleményeket.Vagy jelezzétek egy csillaggal./

Bűbájos Angyal  XSZÜNETELXWhere stories live. Discover now