Egyik reggel valaki csöngetett.Még 07:00 sem volt.Nem ez volt minden,mert a csöngetést ajtódörömböléssel bolondította meg az illető.Csak annyit hallottam hogy "dirr,durr".
-Megyek már,megyek!-gyorsan megtöröltem szemeim,majd a lépcsőn leszaladtam a mamuszkámban.Kinyitottam az ajtót,és egy világos barna hajú,barna szemű lány nézett rám szúrós szemmel.
-Veenus Hooling?-nézett rám flegmán.
-Mi van,ha azt mondom,hogy nem?-meresztettem rá szemeim.
-Itt én teszem fel a kérdéseket.Na szóval..Jobb lenne,ha..
-félbeszakítottam.-Álljunk csak meg.Szóval reggel 07:00-kor ideállítassz egy idegen házába,akinek te is idegen vagy,és se szó,se beszéd,elkeszdessz bunkózni.-támasztottam meg a könyököm az ajtófélfába.
-Hogy te milyen jó felfogású
vagy.-játszotta a meglepettet.-Nathan tabu számodra.Hagyd békén.-Hogy lehetsz egy ekkora sárkány?Pont te lennél az utolsó,akivel ezt megbeszélném.Mellesleg,ki vagy, és mit akarsz tőlem?-tátottam szét karjaim.
-Elég annyit tudnod,hogy Agathe Kyla.
Nem válaszoltam,csak megráztam a fejem,és rácsuktam az ajtót.Piros autóval volt.Rögtön el is ment.
-Ki volt az?-jött le az öcsém nyöszörögve.
-Nem lényeg.Sápadt vagy.Jól vagy?-nyúltam a homlokához.
-Kissé hányingerem van.
-Itthon maradok veled.
-Megleszek egyedül.
-Nem,nem leszel.Feküdj vissza,csinálok reggelit.
-Nem vagyok éhes.
-Muszáj enned.
Nem mondott semmit,csak felment a szobájába.Rántottát készítettem neki.Az egész napot pihenéssel töltöttük.
YOU ARE READING
Bűbájos Angyal XSZÜNETELX
Fantasy,,A legártatlanabb rózsákhoz is tartoznak tüskék."