A biológia óra iszonyat unalmas volt,konkrétan leragadt a szemem miközben figyeltem.De se baj.Figyeltem,az a lényeg. Szünetben,rögtön "faggatni kezdtem" Daliat.
-Szóval?-kérdeztem unalmas arckifejezéssel.
-Szóval mi??
-Ricky..-hunyorítottam rá.Nem válaszolt semmit,csak angolosan távozott.Nem semmi.Utána sem mentem,nem foglalkozok az ilyen emberekkel.
Úgy vagyok vele,hogy az ő élete,és ha nem mond semmit róla,akkor legalább egyedül rontja el.Közöm igazából semmi,csak a kíváncsiság szólalt meg belőlem.Pakolászás közben,Nathan jött oda hozzám.
-Vee.Neharagudj hogy nem rég bunkó voltam.
-Mikor?-néztem rá.
-Mikor megkértelek hogy fotózz le.
-Hozzá szoktam,hogy én csak arra vagyok jó,amikor valaki S.O.S-t kiált.-vissza fordultam táskámhoz,felkaptam a vállamra,és ki mentem a teremből.
Gondolom mondanom sem kell,hogy engem mindig kihasználtak.Mármint,mikor valaki bajban vannak,szaladjak,mikor nekem van rájuk szükségem,se hírük,se hamvuk nem lehet látni.
Nekem az öcsém a legjobb barátom.Mindig ott vagyunk egymásnak.És ez nem is fog változni.Legalább is remélem.Már pedi nem.Miért vágnánk magunk alatt a fát?Hiszen egy a célunk:boldog,teljes,kiegyensúlyozott életet élni.Mert másképp,nem élet ez a "mókuskerékbe zárt valami".
KAMU SEDANG MEMBACA
Bűbájos Angyal XSZÜNETELX
Fantasi,,A legártatlanabb rózsákhoz is tartoznak tüskék."