-Te mindig ilyen negatív vagy?-kérdezte,de én nem mondtam semmit.
Bementem a suliba,majd vettem egy kávét az automatából.Persze,nyílvàn koffein mentes van csak.
-Várj!-kiáltott Nathan.
Nem álltam meg,mivel úgy voltam vele,aki insta napját megnézik napi 200-an,biztos tud segítséget kérni.
A lépcsőn felmenet,megcsú szott a cipőm,és hanyatt vágódtam..volna,ha nem kap el valaki.Az a valaki nem más volt,mint Nathan.
-Nem kellett volna.-moromogtam az orrom alatt.
-Még a végén,letörik a körmöd..-húzta fel a szemöldökét.
-Nincs is körmöm!-förmedten rá.
Nem válaszolt,csak nevetve elment.Nem tudom hova ballagott,épp az ellenkező irányba kellett volna.
Beléptem a terembe,és helyet foglaltam.Elő vettem a könyveim,füzeteim,tolltartóm.
Átolvastam az órai anyagot,majd Nathan belépett az ajtón.Egy hely sem.vol szabad,kivéve,a középső padsorban.Engem és őt Ricky választott el.Ricky a hülye haverjaival nevetgélt,míg nem bejött az osztályfőnök.Mindenki elhalkult.
Beszélt pár szót Nathenről,meg vele,aztán neki látott a valódi mondandójának,ami minket is érdekelt.
-Ugyebár,a 12.osztályba jártok.Sok teendőnk lesz az évben.A nyugdújas tanárok búcsúztatása,karácsonyi vacsora szervezése,DÖK nap(Diák Önkormányzati),stb.Szóval,
eddig,senki nem szégyenkezett az osztálya miatt.Remélem,én sem fogok.-körbe nézett,és nagyokat sóhajtott.Ekkor,elkezdett mozogni a szék.Az a szék,ahol senki nem ült.Miért?Mi ez?
Majd belépett anyu az ajtón.Bár ne tette volna.Égett az arcom,rendesen.
-Jó reggelt tanárnő!Nem akarok sokáig zavarni,csak tudja,a kislányom otthon hagyta a váltó zokniját,amire testnevelés órán szüksége van,mert elég izzadékony.-tálalt ki anya,mire mindenki felnevetett.
Nem szóltam semmit,csak ki mentem.
-Anya!Ez mégis mi volt?A wc-zési szokásaimról,dokumentum filmet nem csinálsz?Mellesleg,magától mozgot a szék,mikor csak simán ránéztem.Miért?-pörgettem nyelveim a sorok között.
Egy perc néma csönd után,anya megtörte a csendet.
-Jól van kicsim.Ideje tudnod róla.Szóval,te egy..
/Sziasztok Molyocskák!Hogy tetszett a rész?Ha tetszett,jelezzétek egy vote-val,vagy írjátok meg kommentbe/üzenetbe a.véleményeteket!/