Az út további részét,egyedül töltöttem.Bár,nem meglepő.A suliban is általában egyedül vagyok,nagyon unom az életem.Nem barátkozom könnyen.Vagyis,nehezen bízok meg emberekben,mivel már annyit csalódtam,hogy nem tudom azt,hogy ki megbízható,meg ki az,aki csak megjátsza magát.
A szél sütvített,úgyhogy a sálam feljebb húztam,a sapkámat pedig a fülemre igazítottam.
Hajam eléggé kócos volt,mivel egy kisebb "tornádó" volt.Jó,nem tornádó,de elég nagy,süvítő szél.
A földet néztem,miközben valaki megpiszkálta a vállamat.Kissé megijedtem,hisz nem szoktam hozzá,hogy az utcán megállítanak.
-Helló!Bocsi,de nem tudod hogy hol van a Nicolas Huston Gimi?-kérdezte egy barna hajú,zöld szemű srác.
-Öhm,de tudom.Oda tartok.-néztem rá kissé kérdően.
-Veled tarthatnék?-nézett le kezeimre,ahol ujjaimat akaratlanul tördeltem.
-Persze.-zártam le a beszélgetést.
-És mi a neved?-kérdezte a "rejtélyes" srác.
-Veenus.-fogtam rövdre a mondatomat.
Semmi kedvem egy ismeretlen sráccal beszélni.Nem ismerem.
-Különleges név.Én Nathan vagyok.-mutatkozott be,majd megálltam.Eszembe jutott,hogy ma jön az új srác.
-Valami rosszat mondtam?-kissé érthetetlenné vált tekintete.
-Nem,dehogy.-válaszoltam neki,üveg vékony,halk hangon.