Amint beléptem az ajtón,rögvest a portással találtam szembe magam.Igen,szó szerint.Annyira megtetszett a plafon díszítettsége,hogy bambulás közben,a portás mellkasába fúródtam.
-Jó reggelt!Elnézést kérek,még új vagyok,és fogalmam sincs,hogy merre kell mennem.-álltam fel,miközben fejemet vakargattam.
-Üdv!Semmi gond. Melyik osztályt keresed?-mosolygott kedvesen az úr.
-A 12.B osztályt.-néztem körbe.
-A 12.B osztályt..A legfelső emeleten,a 3.terem balkéz felől.-lapozgatta papírjait,miszerint az osztálytermünket kereste.
-Köszönöm szépen.És mégegyszer sajnálom!-mondtam,miközben elindultam.
Remekül kezdődik az első napon.Mi jöhet még?Miközben ezen gondolkodtam,a lépcsőfokokon lépkedtem a legfelső emeletre.
Persze,mért is ne a legfelső emeleten lenne az osztálytermünk..(?)
Alkalmanként megkellett állnom pihenni,mert iszonyatosan elfáradtam.Csodás lábedzés.
Lassacskán,csak megtaláltam a termünket.Igaz,sok időmbe telt,bejártam már az igazgatóit is,mert eltévedtem,majd a wc-ben is voltm,de végül,a 12.B osztályterme előtt álltam meg.
Elég nagy ricsaj volt bent,ami kissé megrémített.Dübögések,kiabálások,röhögések.Semmi más.
/Remélem molyocskák,tetszett ez a rész.Szívesen fogadok commentben hideg/meleg véleményeket.Vagy jelezzétek egy csillaggal./
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bűbájos Angyal XSZÜNETELX
Fantasia,,A legártatlanabb rózsákhoz is tartoznak tüskék."