Mély levegőt vettem,és beléptem.Teljesen ismeretlen arcok fogadtak.Valamelyik a földön hempergett,a másik röhögött mint egy fóka,a lányok csapatai külön-külön várakoztak a becsengőre.
Igaz,mikor beléptem,nagy tárgyalásokba kezdtek.Körülnéztem,hogy hol van szabad hely.Csak egyetlen szabad hely maradt ebben a nyomorult osztályteremben..
Az ajtó felőli padsor,utolsó padja.Előttem egy barna hajú srác ült,mellette pedig egy másik srác.Alig vártam hogy becsengessenek,mert kínos volt az,hogy mindenkinek volt témája,én meg csak a péksütimet majszoltam.
Miután megettem,előpakoltam első órámra,ami a matematika volt.(pfhuj)Elővettem a tollamat,és a vignyettára ráírtam a nevemet,mivel arra az egy könyvre nem írtam rá.
Miután ráírtam,a tanár bejött a névlistával kezében.Mindenki felállt,mire én is ezt tettem.Egy szemüveges,barna,rövidhajú,idősebbkorú hölgy volt.Ő volt az osztyfőnökünk.Silvia Grimbach.
-Köszönöm,leülhettek.-intett le minket Silvia tanárnő. -Ugyebár feltűnt,hogy egy újabb taggal bővült az osztályunk?-
mosolygott,majd rám nézett.Senki nem válaszolt,csak unottan bólogattak felém.
-Hát jól van.-körbetekintett,majd odajött hozzám.
/Remélem molyocskák,tetszett ez a rész.Szívesen fogadok commentben hideg/meleg véleményeket.Vagy jelezzétek egy csillaggal./
YOU ARE READING
Bűbájos Angyal XSZÜNETELX
Fantasy,,A legártatlanabb rózsákhoz is tartoznak tüskék."