[4] Niemcy x Reader

164 13 4
                                    

「Perfect Date」

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

「Perfect Date

Szczerze jestem zadowolona z tego shota. Myślę, że to jeden z lepszych.

To ostatni shot dla ciebie, ale zachęcam do ponownego zamówienia, jeśli lubisz moje shoty.

× zamawiający: SebolekEbolek ×

× anime: Axis Power Hetalia ×

× typ: Fluff ×

Praca w polu nie jest prosta. Jednak [Y/N] nie narzekała. Czuła, że jest urodzoną rolniczką. Nie była jedną z tych dziewczyn, które boją się ubrudzić rąk podczas pracy.

Jak każdego ranka [E/C]oką obudziło pianie koguta. Niemal natychmiast podniosła się i ziewnął zakrywając ręką usta. Wstała z łóżka i przeciągnęła się. Zmierzwiła ręką swoje krótkie włosyi ruszyła w stronę łazienki.

-[Y/N]! - Usłyszała swoje imię tuż po wyjściu z domu, a praktycznie od razu znalazła się w objęciach swojego najlepszego przyjaciela Yamady- Wreszcie! Ile można spać?

-Hej, przecież są wakacje! - Roześmiała się dziewczyna chwytając swoją ukochaną motykę, którą dostała na urodziny - Chyba mogę sobie trochę pospać, a poza tym dziewiąta to wciąż wcześnie.

-Cokolwiek powiesz - Chłopak wywrócił oczami z uśmiechem i patrzył jak dziewczyna podchodzi do całkiem dorodnych już pomidorów i motyką zaczyna pielić glebę. Sama te pomidory zasadziła i była z nich bardzo dumna, i kiedy będą już dobre do spożycia planuje zrobić z nich ziemniaczane casserole z pomidorami.

-Kochanie! - Usłyszała wołanie swojej matki, więc odwróciła głowę w jej stronę - Możesz pójść do sklepu?

-Oczywiście! - Odpowiedziała jej z entuzjazmem i wzięła pieniądze od rodzicielki, ruszając entuzjastycznie w stronę sklepu. Patrzyła jednak co jakiś czas pod nogi pamiętając, że nie ma butów.

Przekroczyła próg sklepu, a sprzedawca spojrzał się na nią sceptycznie, jednak nic nie powiedział.

-Dzień dobry! - Przywitała się wesoło nic sobie nie robiąc ze wzroku sklepikarza - Poproszę najświeższy chleb jaki pan ma!

Mężczyzna kiwnął głową i udał się na zaplecze, aby wyjąć z pieca pieczywo, które powinno już być dobre. Tymczasem do dziewczyny, podszedł jej przyjaciel, z którym kontakt się niestety urwał po zakończeniu roku. Dziewczyna musiała wrócić na rodzinną farmę z tęsknoty za ciężką pracą i rodziną.

【 ₗₒᵥₑ  ᵢₛₙ'ₜ ᵣₑₐₗ 】× One Shot'sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz