[2] Erwin x Inlove!Reader

308 27 13
                                    

「Unspoken truth」

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Unspoken truth

Lubię w angsty, ale nie wiem czy doprowadziłam tym shotem kogokolwiek do płaczu...

Początkowo miałam w planach zrobienie całego shota w formie listu Erwina do Reader, ale porzuciłam ten pomysł, ponieważ większość smutnych shotów jest właśnie w formie listów.

× Anime: Shingeki no Kyojin ×

× Zamawiający: SebolekEbolek ×

× Typ: Angst ×

× PRACA NIE SPRAWDZONA ×

Blondwłosy mężczyzna odchylił się na krześle, przeczesując włosy. Miał za sobą dopiero pół roboty, a już miał dość.

Wtem rozległo się głośne pukanie.

-Wejść - Powiedział głośno i do jego gabinetu weszła średniego wzrostu [H/C]włosa kobieta - Witaj [Y/S]. Czy coś się stało?

-Nic się nie stało. Po prostu przyniosłam tylko herbatę - Powiedziała z uśmiechem kobieta podchodząc do biurka i stawiając przed generałem parujący napój - Potrzebuje pan pomocy? Bardzo chętnie pomogę!

-W sumie tak, mogłabyś poukładać te teczki z dokumentami na tamtych półkach? Alfabetycznie, są podpisane - Powiedział mężczyzna wskazując na mebel.

-Oczywiście! - Kiwnęła głową i z energią zabrała się za segregowanie teczek.

Kobieta co jakoś czas spoglądała na generała z lekko zaczerwienionymi policzkami. Niebieskooki podobał się [Y/N] już od dobrych kilku lat. Z całym sił usiłowała zwrócić na siebie jego uwagę, choć on nie wydawał się nią kompletnie zainteresowany.

Prawda była z goła inna. Mężczyzna był zakochany w kobiecie za zabój. Zakochał się w niej niewiele później po nich spotkaniu, jednak wiedział, że nie może sobie pozwolić na takie uczucia.

-Gotowe! - Z zamyślenia wyrwała go [Y/N], ogłaszając skończoną już robotę - Mogę jeszcze w czymś pomóc?

-Nie trzeba kapralu - Odpowiedział jej mężczyzna wracając do papierkowej roboty - Możesz iść.

【 ₗₒᵥₑ  ᵢₛₙ'ₜ ᵣₑₐₗ 】× One Shot'sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz