[7] Oikawa x Reader

200 12 8
                                    

「Loser」

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Loser

Jestem cholernie szczęśliwa i wszystko powoli mi się układa!

× anime: Haikyuu!! ×

× Zamawiający: Sus-Chan ×

× Typ: Fluff ×

[Y/N] podskakiwała delikatnie przechadzając się korytarzami Liceum Aoba Johsai. Miała fantastyczny humor i nic nie mogło jej tego zepsuć! Nawet fakt, że budzik jej nie zadzwonił i zaspała na pierwszą lekcję, więc postanowiła iść na drugą, którą byla fizyka. Dziewczyna wczorajszego wieczora nudziła się niemiłosiernie i z braku jakiekolwiek zajęcia postanowiła pouczyć się tego właśnie przedmiotu.

-Dzień dobry! Najmocniej przepraszam za spóźnienie, ale nie zadzwonił mi budzik - Dziewczyna z ogromnym uśmiechem wkroczyła do klasy i ukłoniła się nisko po czym zamknęła drzwi.

-Panienko [Y/S], mam nadzieje, że jesteś przygotowana na dzisiejszą, niezapowiedzianą kartkówke - nauczyciel spojrzał na nią uśmiechając się nikle. Uwielbiał robić niezapowiedziane kartkówki.

-Ależ oczywiście, że jestem! - Odpowiedziała z entuzjazmem i skierowała się do swojego stałego miejsca.

Nauczyciel podszedł do dziewczyny i bez słowa podał jej kartkę z zapisanymi pytaniami. [H/C]włosa wzięła się do pisania bez najmniejszego strachu czy zawahania.

-[Y/S] [Y/N]. Celujący z plusem. Gratulacje. Nareszcie ktoś zaczął się uczyć. Bierzcie z [Y/S] przykład nieuki! - Nauczyciel na kolejnej lekcji z jej klasą, trzy godziny później oddawał sprawdzone już pracę. Mimo, iż kochał wstawiać jedynki i dwójki, był szczerze dumny, że wreszcie ktoś zaczął się uczyć.

-Dziękuję! - Odpowiedziała uśmiechnięta dziewczyna z dumą przyglądając się swojej pracy.


-Coś ty taka w skowronkach? - Spytał się z uśmiechem Akira. Jej entuzjazm, nawet jemu się udzielał - No opowiadaj co ciekawego się stało?

-Dostałam celujący plus z fizyki! - Poinformowała przyjaciela i z dumnie wypiętą piersią słuchała jego gratulacji - Ej, Kunimi...Nie powinieneś być teraz na treningu?

Chłopak wzruszył ramionami rozkładając się bardziej na ławce. Wolał spędzić ten upalny dzień na dziedzińcu  ze swoją najlepszą przyjaciółką niż spocić się na treningu.

-Akira Kunimi! Gdzieś ty był? Powinieneś być na treningu! - Po kilku minutach luźniej rozmowy dziewczyna usłyszała głos kapitana męskiej drużyny siatkówki. Odwróciła głowę w jego stronę i zobaczyła, że obok niego idzie jakiś szatyn*, którego trochę skądś kojarzyła - My na ciebie czekamy, a ty sobie pogawędki z [Y/N] urządzasz?! Żartujesz sobie?!

-Spokojnie kapitanie bo ci pikawa wysiądzie - Powiedział ze spokojem Akira na co zareagowałaś chichotem - Spokojnie przecież nic się nie stanie jak jeden dzień przegapie. Nie wiem o co tak się wściekasz.

Iwaizumi zaczął swój monolog o tym, jak ważny jest codzienny trening, ale uwaga Oikawy skupiona była całkowicie na [E/C]okiej dziewczynie. A po tym jak usłyszał jej słodki chichot, nie mógł oderwać od niej wzroku. Była krucha, niska, urocza i bardzo piękna. Tooru nawet nie ukrywał swojego zainteresowania dziewczyną, która czując na sobie natarczywy wzrok szatyna, postanowiła udać się do szafki, aby przebrać buty i iść do domu. Pożegnała się z Akirą i Iwaizumim, swoje kroki kierując ku wcześniej wspomnianej szafce.

Po przebraniu obuwia zamknęła szafkę, odwróciła się omało nie wpadając na tors wyższego chłopaka.

Spojrzała na niego i szybko mruknęła przeprosiny, omijając go. Chciała jak najszybciej iść do domu bo czuła się niekomfortowo kiedy chłopak cały czas za nią podążał. Jednak nie zrobiła nawet dwóch kroków, a poczuła delikatny uścisk ma swoim drobnym nadgarstku. Odwróciła głowę w stronę siatkarza i uniosła jedną brew.

-Umówimy się? - Spytał z uśmiechem, jakby będąc pewnym, że nie musi się przedstawiać, ponieważ każda dziewczyna w szkole go zna.

-...Kim jesteś? - Spytała [Y/N] wyciągnąć dłoń z uścisku - To po pierwsze, a po drugie--

-No nie daj się prosić, wiem, że mi się nie oprze--

-Mam chłopaka - Dziewczyna odeszła zostawiając oszołomionego chłopaka przy szafce na buty.

* - Szatyni mają brązowe/jasne włosy, a bruneci czarne/ciemne.

× Rozdział nie sprawdzony ×

Jeśli są błędy proszę o poprawienie mnie w komentarzach.

【 ₗₒᵥₑ  ᵢₛₙ'ₜ ᵣₑₐₗ 】× One Shot'sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz