"Arghhhh!!!"
Junhee menoleh, dalam masa yang sama dia terkejut beruk.
'Siapa yang jerit tu?' Kata Junhee dalam hati. Bunyi jeritan tu berada di luar bilik darjah. Junhee perlahan-lahan berjalan menuju keluar bilik darjah.
Junhee menoleh kekiri dan kekanan.
Nothing...
◇Junhee P.O.V◇
Aku berjalan perlahan melalui koridor, satu demi satu bilik aku memerhati, kelihatan seperti banggunan yang baru lepas kena serang dengan zombie.
Rasa blurr kejap..
Dekat mana aku ni??
Aku kena kurung dalam banggunan escape ke??
◇Aiko P.O.V◇
"Tak sangka mama betul-betul dah lupakan birthday Aiko... Aiko takkan maafkan mama" Bebelku sambil berjalan dengan laju, memang harini merupakan hari yang paling teruk...
Aku terhenti dari berjalan..
Eh? Dekat mana aku ni? Setelah lama berjalan baru aku perasan aku berada dekat tempat lain..
Tempat yang gelap dan menakutkan.. Mama... Aiko kat mana ni?
Aku melihat sekeliling dengan teliti, gelap, kotor, darah, huru hara semua ada, macam sekolah terbiar..
Tiba-tiba aku terdengar satu suara tapi tak berapa nak jelas sangat, aku cuba memberanikan diri untuk mengintai..
Eh? Ada orang lah! Aku nampak susuk tubuh seseorang! Tapi.. Seseorang ke.... 'benda'?
'Seseorang' itu makin lama makin dekat dengan kedudukan aku, sekarang ni aku nak berfikir.. Nak berganjak atau tunggu dia?
Baik aku tunggu dia...
◇Taefiy P.O.V◇
Sejuknya~~ Kenapa sejuk sangat ni? Haish..
Mataku membedik kemudian menggaru kepalaku yang tiba-tiba berasa gatal selepas itu aku terduduk dalam keadaan masih mengantuk lagi.
Aku syak la.. Ni kerja Tae oppa yang turunkan suhu bilik ni..
"Yah Tae oppa! Naikkan suhu..." Ayatku tergantung, kenapa aku rasa bilik ni macam bukan bilik aku je?
Sekaligus aku terkejut melihat keadaan bilik ni.. Seramnya.. Biar betul aku kat mana ni?!
Tae oppa kenakan aku ke?! Tak mungkin ah! Takkan Tae oppa nak biarkan adik dia yang comel ni sorang-sorang dekat tempat macam ni en?
Kejap.. Aku macam nampak orang je tadi.. orang ke? Aku takut bukan orang je..
Tapi dia makin dekat.. Muka dia pun semakin jelas melihat..
Macam kenal je minah ni...
Ehh?! Itu....
"Chiyori eonni?!"
◇Chiyori P.O.V◇
"Tempat apa ni? Darah merata siaa! Tak nak cuci ke? Dasar pemalas betul makcik cleaner kat sini.." Bebelku, mana tak membebel?! Tengoklah kawasan kat sini punyalah kotor, busuk lepastu darah merata.. Nasib baik tak tergelicik sebab lantai ni licin dengan darah.
Tapi bila difikirkan balik.. Rasa seram pulak en?
"Chiyori eonni?!"
Eh? Siapa pula yang panggil aku tu? Ada kenalan aku ke kat sini?!
Aku cuba mencari suara itu
"Eonni!!"
Aku rasa aku macam kenal suara tu..