Yengemin o sozu herkesi soka ugratti.. Ve odayi sessizlik kapladi. Yengem cikip gitti..
Babamin degisimi , eve gec gelisi, anneme karsi olan tavri herkesi icten ice korkutuyordu..
Bir sure sonra anladikki babam her aksam kucuk amcamlara gidip bir cay icip geliyormus.
Annem bunu ogrendikten sonra babama soyledi. Babamim yuz ifadesi bir anda degisti.Ve anneme bir tokat atti.Tekrardan mutlu aile tablosunun paramparca oldgnu anladm. ertesi gun karne gunuydu.Yaz tatiline gircktik.Gece uyudum aradan 2 saat gecmeden bagirisma sesleri ile uyandik benle kardesim.Yan odaya girdigimizde ise annem basini egmis agliyor, babam da ayakta bagirip duruyordu.Kimin yuzunden diye sordgumda ise anneme " yengen yuzunden " dedi annem.Hicbir anlam veremedim.Yaz tatiline girdik ve annemin ciddi anlamda tatile ihtiyaci wardi.Dayimin istanbulun obur yakasnda bir ewi wardi dayim yasiyordu ogrenci evi gibi biseydi.Oraya gittik.Aradan 2 hafta gecmeden babam ve birkac kisi bizi almaya geldi.Artik nedense annemi bir korku sardi.Dayima bizi gondermemesi icin yalvardi.Dayim dediki anneme " bende sizinle gelcem bir gunlugiune diye.annemin ici oyle rahatladi.Ortada neler donuyordu ? Olaylarin yengemle ne ilgisi wardi ? Babam niye bu kadar degismisti ?
Kisacasi hayatim 4,5 ay icinde degisti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istanbulun kaderi
Romancebir genc kizin ask hayatinin istanbulla birlikte degismesini anlatan bir hikaye