Olaylarin gercek boyutu

150 8 0
                                    

O gece dayimlardan geldik.Ewdeydik.Annem mutfakta bulasklari yikiyordu.( bazen sinirlendigi zaman o sinir duygusu belinin agrimasina sebep olur )

Babam geldi annemi  cagirdi ve masaya oturdular.

Babam anneme " yengenle ne derdin war " dedi.Annem cok sasirdi.Bunca seyden sonra ewe geri gelmisken anneme hicbise demeden yengemin konusunu acmasi bi bakima zorunada gitmsti annemn.O gece biraz daha rahat uyuduk.tabi bu arada yengemler ewleneli 1 yil olmstu.Yengem hamile ve dogurmak uzereydi.Aradan bir hafta gecti ve yengemin cocugu oldu.Ailcek teyzemler falan oraya gitik.Tebrik ettk ve gece saat 1 e dogru ewe geldik.Babam anneme dediki " ee bebek nasildi " annemde esprisine dediki " ay kucucuk biseydi cok cirkindi "demesiyle annemi yerde gormeiz bir oldu.Babam dediki sen nasil o bebege oyle dersin !!!... Annem ayaga kalkti ve obur odaya gitti.Babamda pesinden gitti bi turlu annemi rahat birakmiyordu.En sonnda annem gece yarisi ewden cikti.Hepimiz bi iki saat bekledik ama yoktu.benle kardesm babama annemi aramasini soyledik ama babamn umrunda bile deildi.Bir kadin istanbul sokaklarinda ve gece yarisi..

Annem sabah karsi ewe geldi.Babam hicbise olmams gibi ise gitti.Normal siradan bir gun gecirdik ama annem hic iyi deildi.Aksam babam ewe geldi.Bilirsiniz dernek yemekleri wardir.Bunlardan birine babami davet etmsler.Babamda once kucuk amcamlara haber wermis.Benle kardesimede dedki " hazirlann yemege gidiyoruzz " anneme gelmek istedgini veya istemedigni sormamisti bile.Annemin amcamlarin gelcegnden habri yoktu.Herseyi o cocuk aklimla o gece anladm.Davete gittk.Babamin yengeme samimiyeti ona olan bakislari herseyi anlatmsti bana.Babam yengem olcak o ici kara kadina karsi bos deildi.Bizi hep arkada tutar yengemn cocugunu kucagina alir onnla oynardi.Ewe gelince annem anlatmami istedi.cok tedirgndm.Ama bilmeso gerekirdi.Anneme abartisiz bir sekilde anlattm.Annemin gozlernden o aciyi anlayabiliyordm.Aradan bi kac gun gecti.annemle babam yine tartisti.Ve konu acildi.Annem dedki " o kadina cok yakinsin " dedi ve babam ofke kazanina dondu. bir bana birde kardesime karsi kosp duruyordu " kiim soylediii !!!" diye

Benle kardesm zor kurtardik kendiimizi ama bi bakima annemi atese atms gibiydm.Babam aldi annemi kapiya koydu tekrardan. Babam annemi tehdit etti." eger abilerini getirirsen hepsini oldururm" diye. Annem cikti ve birdaha geri gelmedi. Teyzemlerde oldgnu biliyordk. sabah erknden kalktik ve benle kardesm teyzemlere gittk.Annemi mutlu edcek seyler soyledk moral wermeye calistk ama olmuyodu.Aksam ise babam teyzemlere geldi.Iki aile konustularr.Tekrardan ewe geldik.Annemle babam hic konusmuyolardi..

2 gun sonra aksam babam ewe geldi herzamanki gibi

Annem dediki yine yengenin yanindaydin dimi " dedi

Ve babam bi hizla " O senin yengeeen " deyip bir tokat atti. Annemin kulagnda sorun olustu o olaydan sonra. Herneyse annem agladi dediki yeterr beni istemiyosan soyle dedi ve babam annemin bogazindan tuttu bi tokat atti. Annemi yerde ve gozleri kapali bulduk.Dusunebiliyomsnzz kardesm 8 yasindaydi daha ve bu siddeti gormustu gozleriyle sahit olmstu. Babam ambulans cagirdi.Annem kendine geldi.Ertesi gun teyzemlere gittk yine. O ay icnde dedemde mardinden istanbula gelmsti.Dedemde teyzemlerdeydi.Istanbulda olan butun anne ve baba tarafim teyzemlerdeydi.bu konuyu konsmak icin.Konu konusulurken herkes bi anda birbirine girdi. Ewde birsuru cocuklar warken.Ve teyzem kapinin deliginden baktgnda ise yengem kahkahayla iceriyi dinliyordu.Sonnda karar verilmisti.

Yaz tatilini mardinde gecirecektik....

istanbulun kaderiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin