Bir sabah yine normal kahvaltimizi yapiyorduk.Temmuz ayiydi.Sofrayi kaldirdik.Bi yere gidicektk benle kardesm hazirlaniyorduk.Annemde dislerini fircaliyordu.Bir anda kapi caldi.Bizim buralarda kim o ? alislanligi yktur bizde direk kapiyi actk.Kapiyi acmam la iceri kosmam bir oldu.Karsimda bir araba icinde iki amcam birde bayan vardi.En kucuk amcam.Yanlis anlamayn yeni ewlenen deil.En kucukleri.Hala universite okuyan.Neyse o bayan iceri girdi.Megerse babamin yegeniymis.Annemle konstular.Anneme dediki " bak yenge biz buraya cocuklari almaya geldik lutfn zorluk cikarma "
annemn ilk aklina gelen babamdi
korkuyordu babamdan.Bize bi zarar vericek diye.Annem bi an panikledi.O adam disardami.Kadin ewet dedi.Annem anahtari aldi ve kapiyi kilitledi.Isin kotu tarafi ewde kimse yoktu ne yukarda ne asagida.Belliki ew onceden gozlemlenmis.Kadin bi sekilde anahtari annemnden alip kapiya yoneldi.Kapi acilir acilmaz amcam iceri ayakkabiyla girdi ve annemn kolundan tuttu.Dediki " elimizde belge war cocuklari aliyoruz " dedi ve annemi itti biz tutmasaydik annem yere dusucekti.Birde bel fitigi var ya annemde
o gunden sonra saglam yurumesi bir mucize olurdu.Neyse amcam ittikten sonra ewe gelen kadin amcami durdurdu.Ve disaridan bir ses // Babamdi // Neyseki gittiler. Annem bizi kaybetmekten cok korkuyordu.Ewde hala korku icndeydik.Annem bi dava daha acti.Amcam icin.Bi dusunsenize 14 yil hayatini adadiginiz bi adam size boyle yapti.Ben bunlari dusunmekten yoruldum zaten.obur sabah yine kahvalti yapiyorduk.Herkes ewdeydi.Kapi calindi annem acti.Karsisnda polisler !! . Memurlar iceri girdi.Anneme bi belge gosterdiler.Megerse temmuz aylari babada kalmamiz gerekiyormus.Be adam sen bizi bir yil sormadin annem bosanma davasi actktan sonrami soruyosn akla bak yaa.. Bunlarn hepsi annemn cok zoruna gidiyordu.Tabi bizdeki psikolojiyi anlatamam.Pedagog lar bizimle konustu.Ama yinede bizi babama wermekte kararliydilarr.Annem cok ugrasti bizi gondermemk icin amaa...
Arabaya dogru yuruduk.Annemn oyle bi aglayisi wardi ki bize bakarak hala hatirliyorum. ve bu satirlari yazarken hala icim aciyorr.Ve her icim acidignda babama lanet okuyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istanbulun kaderi
Romansabir genc kizin ask hayatinin istanbulla birlikte degismesini anlatan bir hikaye