Sebastian Michaelis si aktualizoval/a stav: Bocchan urobil ste si tie úlohy?
Ciel Phantomhive: Už sú hotové.
Alois Transy: Cielku musíš robiť úlohy?
Claude Faustus: My Excelence máte ich hotové?
Alois Transy: Ehm....
Aomine Daiki: Kto by sa zaoberal úlohami, keď má basket?
Ciel Phantomhive: Pravda.
Sebastian Michaelis: Bocchan, nesúhlaste s ním len preto, že sa Vám nechce.
Kuroko Tetsuya: Aomine-kun, mám ti odkázať od Akashiho-kun, ak sa ti nezlepšia známky, nemusíš chodiť na tréningy
Ciel Phantomhive: Tréning?
Kise Ryota: Kurokocchi, to malo byť prekvapenie.
Akashi Seijuro: Ryota ty si na tom rovnako. K tomu tréningu lord Phantomhive, potrebujú určitú motiváciu, aby vyhrali všetky zápasy.
Sebastian Michaelis: Myslel som, že to hráte pre zábavu. Naviac žiaden šport menom Basket, nepoznám. Mohli by ste mi to nejako osvetliť, Akashi-sama?
Claude Faustus: Šport založený na behu. V ruke držíš loptu a snažíš sa ju dostať čo najrýchlejšie do koša, aby si vyhral. Michaelis niečo také nevieš?
Kuroko Tetsuya: Aomine-kun, máš to vysvetliť viacerým, nielen jednej osobe. Je to pekne neférové.
Alois Transy: Claude postav ihrisko, lordi nás to naučia hrať.
Claude Faustus: Ako si želáte.
Akashi Seijuro: Daiki!
Aomie Daiki: Sakra.Aomine Daiki sa odhlásil/a.
Akashi Seijuro sa odhlásil/a.Kuroko Tetsusa: Bože, teraz mu musím pomáhať.
Ciel Phantomhive: Musíte? Nič, také zlé nepovedal.
Kuroko Tetsuya: To je bohužiaľ pravda, avšak Akashi-kun je trochu.... Nevypočítatelný. Naviac, Kise-kun mu pokazil náladu, a že ju mal dobrú.
Kise Ryota: Len som mu oznámil o mojej budúcej absencii. Nemôžem za to.
Sebastian Michaelis: Vôbec Vám to nezávidím, to keď má Bocchan zlú náladu, skončím zvyčajne špinavý.
Claude Faustus: Michaelis má pravdu. Je to s nimi ťažké.
Ciel Phantomhive a Alois Trancy: Prosím?Claude Faustus a Sebastian Michaelis sa odhlásili.
Ciel Phantomhive: Čo všetko sa ešte nedozvieme?
Kuroko Tetsuya: Mám taký dojem, že toto bola posledná informácia.
YOU ARE READING
Anime Chat
FanfictionO čom môžu rozprávať anime postavy na facebooku? Ak to chcete vedieť, prečítajte si knihu.