Merhaba Dostlar. Yazdığım hikaye gerçekten 8. sınıf döneminde tuttuğum günlüklerdendir bunları kendim yazmıştım artık burada olacaklar. Sorunum şu ki defteri bulamadım. Ben de hatırladığım kadarını yazacağım ama anılarımı parça parça hatırladığım için bir ileri bir geri gideceğiz. Umm o yüzden bilin ki ÇORBA OLUCAK ^^
Tüm Hayatımı Değiştiren Kıza İthafen.
______________________________
8. Sınıftaydım ve 6. sınıftan itibaren son sınıfa kadar arkadaşlarımızla aynı sınıfta olacağımızı sanıyordum. Yaz tatili bitmeden hemen 1 hafta önce falan okulların birleştirilip sadece ortaokul olacağını öğrenmiştim.
Verdiğim tepki aynen şuydu "Amaaan koy götüne gitsin napayım okullar birleştiyse arkadaşlarımla tekrar buluşacam oğlum gerisi önemli mi?" idi. Öyle mi oldu?! HAYIR! Okulların karma olacağını ve okulların birleşmesi ile sınıfların tekrardan karıştırılacağını öğrendim. Mutlu muydum? HAYIR! Aksine tatilin bitmesine 2 gün kala aileme okuldan ayrılmak istediğimi söyleyip duruyordum ama üf öyle böyle değil.
Neyse okul başladı! Evet, bugün okulun ilk günüydü mutlu olmam lazımdı... Ya da öyle görünmem?herkesle tekrardan muhabbete gireyim dedim ve VUAAAAH! herkes eşşek kadar oluvermiş! Ben ise fazla boy atmamıştım zaten hep de kısa boyluydum diğerlerine göre Karma oldu falan filan bizim 5. sınıftan beri ayrılmayan bir dörtlümüz vardı. Bu dörtlüden sadece bir kişi benimle aynı sınıfa düştü. Alperen. Ve unutmayayım Deniz vardı ama o dörtlüden değildi Ama iyi çocuktu çok iyi muhabbet edebiliyorduk...
SIÇMIYORUM DEVAM! Okuldan nefret ediyorum falan o moddayım bahçede bir kız gördüm tamam mı ^-^ Belirteyim ben o aralar Harry Potter'a sarmıştım filmlerini izliyip kitaplarını okuyordum delisiydim tamam mı O kız, benim gözümde çok feci Hermione Granger karakterine benziyordu. Ya da Emma Watson diyeyim! ben Emma Watson fanboyuna dönüştüğüm için okulda bahçeye kızı görmek için çıkıyordum.
Evet ufak bir bilgi ; Ben, okulda bahçeye inmeyi seven birisi değilim. Hiç de olmadım onun yerine kulaklığımı takıp sınıfta müzik dinlemeyi tercih ediyordum.
Neyse kızı görmeye iniyordum her teneffüs bakın, belirteyim kızın daha ismini bilmiyorum o zaman ama kızı takip ediyorum farketse sapık sanıcak ama ona karşı beslediğim duygular farklıydı ne biliyim diğer kızlarla kanka falan takılırken... Wait a minute şunu bilmenizi istiyorum benim hayatımda hiç sevgilim olmadı. Belki de unsociable olduğum ve gözümün sadece oyunları görmesinden kaynaklanan bişey olabilir bu. Bütün kızlarla kanka takılırken bu kıza karşı şey yapamıyodum şey işte ismini veremedim
...
..
.
EVET BULDUM! Yanına yaklaşma cesaretim yoktu sonra arkadaşlarımla top oynama bahanesi ile aşağı iniyordum ve diyordum ki; "Beni kaleci yapın ya siz geçin ileri" Ve kaleye geçip 10 dakika (teneffüs süresi bu kadar olsa gerek öyle hatırlıyorum) boyunca ağzımdan sula... Hayır ağzımdan sular akmıyordu ama hayranlıkla bakıyordum
Ve 8. sınıfın ilk günü bitti ders falan da işlemedik çok güzeldi. Evime gittim yine mal gibi Ps oynadım ondan sonra (kitap okumaya sonradan başladım bu dönem kitapların yüzüne bakmıyordum) benim döngüm buydu arkadaşlar...
PS OYNA --> BİRAZ KESTİR --> BAKKALDAN ATIŞTIRMALIK BİŞEY AL --> YEMEK YE --> UYU!
Yine bu taktiği uyguladım ve gece yatağıma yattım. Kendime tek bir soru sordum;
Mert, sen bu kıza aşık mısın? yoksa bu kadar üzerinde durma nedenin sadece sevdiğin bir sanaçtıya benzemesi mi?
Daha sonra gecenin 3'ünde başladım yazmaya. (Yazma zevkim orda başladı) Olurda gün geldiğinde Onu unutursam diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umutsuz Vaka
Random8. Sınıf başından itibaren Bir kıza tutulmam ve o sene boyunca yaşadıklarım... (Yazılanlar yaşadığım şeylerdir.)