Zaman Geldi - Alternatif Son 1

31 0 0
                                    

3 Yıl Sonra

Lise 2 'yi okuyoruz birbirimizden uzağız ama hala seviyoruz birbirimizi öyle yani... Bir dakika nasıl gelişti bunlar?

İnanılmaz şekilde akşam vakti telefonum çaldı ve Işılın bana sadece "Ayrıldık" dediğini hatırlıyorum. Hüzünlüydü bir süre konusunu falan açmadım daha sonra üstünden zaman geçince birlikte olabileceğimizi sordum, kabul gördü ^^ Daha yeni çıkmaya başlamıştık Beşinci veya altıncı günümüzdü...

Gece 2 civarı bişeydi, telefonum çaldı O arıyordu anlattığı adrese gelmemi istedi 

"Neden?" 

dedim,

"Sana bir süprizim var..." 

dedi.

Süpriz yapmak için bu saati mi seçtin diyecektim cümlemi bitiremeden telefon suratıma kapandı olsun yine görüşecektik ama mühim olan şey niye bu saatte? daha erken, zaten haftasonuna girmiştik yarın da yapabilirdi süprizi yanlış değildim ama gece yatan annem ve babama çaktırmadan tüydüm evden Bakın ablam da var evet, ama o da o gece dışarı çıkmıştı arkadaşlarıyla yani ne yaparsam yapayım annemler uyanmadığı sürece sıkıntı yoktu.

Verdiği adres yıkık dökük bir evdi telefondan mesajı attı içerde olduğunu söyledi içeri girdim karşımdaydı hiç bir şey demedi, öylece baktı suratıma. Bir şeylerin ters gittiği belliydi. Suratıma boş boş bakarak ve suratına ışığın vurmasından belli olan göz yaşları ile birlikte bana sadece dedi ki;

"Ben... Gerçekten özür dilerim"

Hatırladığım kadarıyla söylediklerim;

"Ama niye? neden özür diliyorsun? Lütfen ağlama bak ne olduysa halledebiliriz..."

Hemen sonrasında arkamdan aldığım bir darbe ile karanlık çöktü... Şeyy sanırım öldüm. Bir dakika bir ışık beliriyor! geliyorum.

...

..

.

Kötü haber, ölmemişim ama neler oldu, nasıl geldim buraya? bir hastanede uyandım. Telefonumu elime aldığımda farkettiğim şey telefon rehberimde Işıl .... Yoktu. İnternete girip baktığımda profilleri yoktu Onun da eski sevgilisinin de... Bilmiyorum belki hala sevgililerdir Yatakta uyandım... Bunlar bir rüya mıydı ki yoksa? olmaz ya mümkün değil! bildiğim hayatımı yaşadım ama doktor odaya girince neden burada olduğumu sormuştum. Bana silahla vurulduğumu söyledi... Ama ben kafamdan darbe almıştım? kafamı inceledi ve bir şeyin olmadığını söyledi.

Ailem hastaneden çıkışımı aldı Evime döndüm. Sanırım öbür dünyamı yaşarken aslında bir nevi komadayken diyelim ailem bayağı varlık kazanmış. Evimiz aynı değil, havuzlu, bayağı iyi yani.

Bugün sokakta Işılı gördüm! gerçekten ! yanına gidip selam verdiğimde beni tanımadığını söyledi gördüğüm rüyalardaki dış görünüşün aynısıydı ama bu! Beni tanımıyordu ama tanıştık olayları anlattım ve ona göre çok paranormal bir kişiliğe sahiptim. Öyle bir etki yarattım onda sanırsam... Telefonunu aldım! Ehe, sanırım aklımda şu an tek bişey var Gerçek olan hayatıma bir şekil vermek... Sanırım zamanı geldi.

Umutsuz VakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin