Jaeden —
Spotkałaś go ponownie w pizzerii tydzień później. Tym razem chłopak zamawiał dla siebie średnią pizzę, lecz gdy Cię spostrzegał poprosił jednak o dużą. Podeszłaś szybko do kasy, żeby zapłacić połowę kwoty, lecz Jae był szybszy od Ciebie i zapłacił za całość. Usiedliście razem i przegadaliście koło dwóch godzin, po czym wymieniliście się numerami telefonów.
Wyatt —
Gra bardzo spodobała się twojemu bratu/koledze, dlatego sama zapragnęłaś ją mieć. Wróciłaś do sklepu i gdy wychodziłaś z pudełkiem ze sklepu, znowu na niego wpadłaś. Widząc, co trzymałaś w rękach chłopak powiedział, że możesz nie ogarnąć z początku sterowania i zaproponował, że przyjdzie do Ciebie, by ci pomóc na początku. Zgodziłaś się i Wyatt okazał się bardzo dobrym instruktorem, jeśli chodzi o gry.
Finn —
Zauważyłaś go na drugiej stronie ulicy idąc przez miasto kilka dni po incydencie w supermarkecie. Gdy on zauważył Ciebie, pomachał Ci i podszedł, mówiąc "Hej, krasnalu. Wybieram się do sklepu, jeśli pójdziesz ze mną, mogę ci pomóc sięgnąć płatki". Zgodziłaś się i oczywiście na miejscu sięgnął twój ulubiony przysmak śniadaniowy, po czym chodziliście po supermarkecie wygłupiając się tak bardzo, że prawie was wyrzucili.
Jack —
Po jednym dniu i intensywnych namowach przyjaciółki postanowiłaś zadzwonić do Jack'a. Ten odebrał ucieszony i od razu zaproponował Ci spotkanie w skateparku w najbliższy weekend. Nie musiał długo prosić i gdy w wyznaczonym terminie spotkaliście się w umówionym miejscu chłopak uczył jeździć Cię na deskorolce, przy czym oboje śmialiście się do rozpuku.
Chosen —
Koło dwóch godzin po powrocie do domu otrzymałaś sms'a od nieznanego numeru o treści "Hej, [T. I.], tu chłopak z gitarą z dzisiaj. Jesteś niezwykle piękną dziewczyną, dlatego chciałbym zabrać Cię do kawiarni jutro o 17.00. Mam nadzieję, że się zgodzisz. P. S. mam na imię Chosen ;)". Zapisałaś numer chłopaka w kontaktach i odpisałaś, że jak najbardziej się zgadzasz. Gdy kolejnego dnia dotarłaś na miejsce, chłopak już tam był i postawił Ci twój ulubiony napój i ciasto. Spędziłaś świetne popołudnie, rozmawiając i śmiejąc się z nim.
CZYTASZ
✓ | preferencje ⁱᵗ ᶜᵃˢᵗ
Fanfiction- Jaeden Martell! - Wyatt Oleff! - Finn Wolfhard! - Jack Grazer! - Chosen Jacobs!