-Gdje je Učitelj?- upitao je Khal Erica.
-Ne vidim ga- reče Eric.
Gledali su lijevo desno baš poput onih vojnika koji su jurcali naokolo.Crvenima su se uskoro pridružili oni vojnici sa drveća što su čekali u zasjedi kako bi namamili Khala i Erica.Khal i Eric su se polako odmicali,ali su svojim pogledom gledali uokolo kako bi možda ugledali Učitelja.Baš u tom trenutku ispred njih iskoči vojnik.Prije nego je vojnik krenuo na njih Eric ga je probo svojim mačem,ali to nije moglo zaustaviti vojnikov krik.
-Ovdjeeee suu...!- iz sveg glasa povika vojnik.Ostali Crveni pustili su sve što su dosada radili i krenuli loviti Khala i Erica.
...
Vojnik se smijao glasno i micao lijevo desno,svojim sporim i tromim koracima neprestano gledajući Khala i Erica u stupici.Ostali Crveni su stajali iza njega kako bi osigurali da Eric i Khal ne pobjegnu.
-Poslušajte ironiju.- reče glasno vojnik za kojeg je Khal pretpostavio da je glavni ovdje. -Mi uhvatimo seljana baš nakon što ste vi pobjegli u šumu i odlučimo ga iskoristiti kao mamac da namamimo vas.Strpljivo smo čekali na drveću dok su četvorica naših najslabijih vojnika dolje glumili malu ophodnju.- pažljivo pogleda Khala i Erica te nastavi : -Seljak je pobjegao ujutro prije svitanja,a ni mi ne znamo kako i baš kad smo mislili da će nas kralj pogubiti zbog neuspjeha vi se pojavite.- nakon ovog zastane i krene prema njima kao da će im zahvaliti i doda : -Ubijte ih,a vi ostali sa mnom!-
Dva su strjelca ostala i nišanila Khala i Erica kako bi ih pogodili.Prvi je strjelac ispucao strijelu koja je pogodila...U zadnji čas je iskočio Učitelj kojega je ta strijela pogodila u nogu.Usprkos tomu on se osovi na drugu nogu i snagom svojih mišića skoči poput bijesnog bika te prereže grlo jednome i probode drugog vojnika.
-Učitelju pa to si stvarno ti- rekao je Khal trčeći prema Učitelju.Učitelj se nasmije,a onda padne jer je strijela koja je pogodila njegovu nogu bila smrtonosna.
-Khal...-rekao je ležeći na podu pred samrti dok je Khal bdio nad njim i jecao. -Znam da sam ti bio poput oca i da si me tako zvao,ali mi to nije smetalo...- zakašlje i ispljune krv -Tvoj pravi otac...- jedva čujno je govorio -Prati...- zakašlje i doda -...srnu.-
Te su riječi zbunile već iscrpljenog Khala koji je bio slomljen do kraja.Nije se prepustio emocijama jer je čuo šuljanje sa strane.Još je jedna strijela išla prema Khalu,ali on se uspio izbjeći.Eric je ugledao cijelu onu vojsku što ih je maloprije poslala na smrt.Opet su se vratili.Glavni Crvene postrojbe zvan Fridrick istupio je ispred kao i prošlog puta no ovoga je puta Eric bio brži i bacio mač pogodivši Fridricka.Ostatak Crvenih krenulo je poput stoke na njih dvojicu.Khala je obuzeo opet neki čudan osjećaj.Gurnuo je Erica i s licem kao da nije svoj nešto je tiho promrmljao.Crveni koji su bili oko njega odbili su se u suprotnu stranu i pali na pod.Svi do jednoga bili su mrtvi.Khal je osjetio slabost i pao na koljena.Zadnje što je čuo bile su Ericove riječi.
-Drži se čovječe.Spasio si nas.-