10. Nowe Postacie : Itachi i Deidara

3.2K 81 64
                                    

1.Gdzie się widzieliście poraz pierwszy?

👁Itachi👁
Kryjówka Akatsuki.Zobaczyłaś wtedy Przystojnych Facetów i kobietę z papieru w tym Uchichę.

💣Deidara💣
W kopalni gliny. Byłaś tam w celach wicieczki, a spotkałaś ziomka który kopał w glinie jak oszalały i wysadzali resztki kopalni drąc się przy tym „Katsu!"

2.Jak wyglądało wasze pierwsze spotkanie? (W cztery oczy)

👁Itachi👁
Gdy wszyscy z Akasiów poza tobą i Itachim poszli na misję, wy spędziliście miło czas o plotkowaniu o przeszłości , i zajadaliście się ramenem z paczki.

💣Deidara💣
Gdy Deidara miał wybór Ciebie lub Tobiego, stwierdził , że woli Ciebie bo wydajesz się inteligentniejsza. Ostatecznie nie chciało wam się iść na misję powierzoną przez Paina, więc poszliście na „misję dango" wysadzając przy tym całą knajpę.

3.Jak wyglądał wasz pierwszy pocałunek?

👁Itachi👁
Tak bardzo się w sobie zakochaliście, że wciągnął Cię w genjutsu i tam pocałował. Było magicznie.

💣Deidara💣
Była noc.Deidara chwycił za fajerwerki, ‚wysadził' was w powietrze i pocałowaliście się w świetle księżyca.

4.Kto zapytał o związek?

👁Itachi👁
On.

💣Deidara💣
Ty.

5.Po jakim czasie była pierwsza kłótnia?

👁Itachi👁
Nie było jeszcze w ogóle!

💣Deidara💣
Po tygodniu.

6.Jak dowiedziałaś się o jego rodzicach/ Jak się z nimi poznałaś?

U obu nie był wogóle poruszony temat rodziców, jednak co do Itachiego wiedziałaś , że wybił cały klan.Skupialiście się tylko na sobie.

7.Jakie jest wasze ulubione zajęcie?

👁Itachi👁
Malowanie paznokci. Ogólnie lubicie też plotki.

💣Deidara💣
Wysadzanie osób które nie mówią , że wybuch to sztuka!!! A tak na serio lubicie robić eksplozje.

8.O kogo Ty jesteś zazdrosna?

👁Itachi👁
O nikogo. Itaczka to nie zdradziecka kaczka.

💣Deidara💣
O Konan!!! Deidara śmieje się z jej suchych żartów...

9.O kogo on jest zazdrosny?

👁Itachi👁
O nikogo. Sądzi , że jeżeli będziesz chciała odejść to odejdziesz.

💣Deidara💣
O Tobiego! Cały czas jeśli jesteś lub rozmawiasz z Tobim, Deidara podchodzi i cię całuje.. nie to , że ci się to nie podoba...(*~*)

———————————————————-
100 odsłon - Dwie nowe postacie
Mam nadzieje że podobał wam się maraton.Piszcie kogo wolicie - Deidarę czy Itachiego hehe

▪️Naruto Preferencje▪️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz