39.Kiedy ubierzesz bluzkę z dużym dekoltem

2.8K 81 89
                                    

🍥Naruto🍥
Postanowiliście iść do kawiarni na „kawę i ciastko" (taa,a po drodze na ramen)

większość koszulek miałaś w praniu, a na sukienkę nie miałaś ochoty. Zostały te: „zakazane" - jak określał Naruto.

Postanowiłaś właśnie taką ubrać. szarą wiązaną na dekolcie bluzkę. Jednakże, nie byłabyś sobą nie poluźniając choć troszkę sznureczków.

Mieliście już wychodzić, ale..:

-Co ty ........-chan- spojrzał na Ciebie zdumiony.

-O co Ci chodzi?- zapytałaś.

-Dobrze wiesz! Nie jesteś Babcia Tsunade! przebierz te koszulkę!- powiedział.

-Ty o tym nie decydujesz!- wykrzyczałaś zła i poszłaś ubrać się jak „zakonnica".

OCZYWIŚCIE ON STWIERDZIŁ, ŻE W KOŃCU WYGLĄDASZ PRZYZWOICIE.

🔥Sasuke🔥

-Ślicznie wyglądasz w tej bluzce.-burknął coś pod nosem.

-Dziekuje Sasuke.- uśmiechnęłaś się.

-Ale nie będziesz w niej chodzić.Bo wyglądasz jak suka.- burknął.

-Naprawdę tak sadzisz?.......SPIERDALAJ ZAZDROŚNIKU- poszłaś obrażona do sypialni.

Ostatecznie Sasek spał cała noc na kanapie.

🕶Kakashi🕶
Mężczyzna przygląda się tobie, następnie piersią, obraca uroczo jak piesek głowę, porusza brwiami, po czym cię całuje.

✏️Sai✏️
Razem z Sai'em Naruto i Hinatą wychodzicie do kina.Sai brał jeszcze prysznic, gdy ty zarzuciłaś czarna przyległą bluzkę, oraz mini. Gdy byłaś już gotowa, słyszałaś ze Sai też już chyba kończy-

-Sai jesteś gotowy?- zapytałaś donośnie.

-Chwila!- odpowiedział.

Gdy Sai wyszedł z łazienki, poczułaś jego zapach perfum.Uwielbiałaś je.

-Mmmm Skarbie.. czuję, że już idziesz- powiedziałaś namiętnym głosem.

-Tak tak..- powiedział patrząc w podłogę, po czym spojrzał na Ciebie.

-Zamierzasz tak świecić bimbałami przed Naruto?- powiedział swoją standardową miną.

Skończyło się na tym, że mimo jego uwag, i tak poszłaś ubrana jak chciałaś.

💤Shikamaru💤
Twojemu chłopakowi zwisa to, w co jesteś ubrana.
Naprawdę tak myślałaś?
gdy idziecie razem przez miasto, s ty masz duży dekolt, chłopak się czerwieni, mówiąc „oi,oi,oi"

🌪Neji🌪
W klanie Hyuuga nie ma takiego czegoś jak za duży dekolt, a nawet jeśli, to chłopak oddaje ci swoją koszulkę.

🏜Gaara🏜
Spotkanie konferencyjne w wiosce piasku. Wiadomo, że chcesz wyglądać *khhm dobrze*
ubierasz sukienkę z dużym okrągłym dekoltem,Gaara zawiadomił Cię, ze spotkacie się w środku. Miejsca były podpisane.
Wchodzisz do sali, i okazało się ze Naruto siedzi na przeciw Ciebie.
*Gaara szybka wymiana spojrzeń wkurwienie lv10000000002929229*
Chłopak złapał za szklankę wody i wylał ją na Ciebie.

-Gaara co ty robisz?!- wkurzona (czyt. wkurwiona) wydzierasz się na niego przy wszystkich.

-Wybacz Skarbie, to było przez przypadek... Idź się proszę przebierz... ooo a najlepiej w tą twoja śliczną różową sukienkę.- odparł udając zawiedzionego tym co się stało.

I poszłaś, ubrałaś tę śliczną, różową sukienkę BEZ DEKOLTU.

📝Iruka📝
Mężczyźnie zaraz potem leci krew z nosa, i bardzo lubi gdy masz bimbały na wierzchu, ale tylko w domu. DLA NIEGO.

👁Itachi👁
Sądzi, że wyglądasz bardzo atrakcyjnie i uroczo, ale- jest zazdrosny jak cholera. Złapał już w iluzje dwóch typów.. nikt nie wie czy już się ocknęli.

💣Deidara💣
Zawsze gdy jesteście sami w domu tak się ubierasz, jest bardzo zadowolony,dużo się rumieni...Ale wyjść tak na miasto? Broń Boże! Kolejne pójdzie z dymem!

🍡Tobi🍡
-Tobi lubi cycuszki [imie]-powiedział.

*ty rumieniec i lekkie poddenerwowanie lvl 1945844846*

-Ale Tobie nie wolno tak wychodzić, ponieważ są za małe.- westchnął, podbiegł do Ciebie i się przytulił.

Byłybyście na niego złe?🤔

————————————————-
Uwierzycie mi czy nie, ten rozdział pisałam 4 dni XD
Miłej reszty tygodnia! ❤️

▪️Naruto Preferencje▪️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz