24. Co kupiłaś mu na święta?

2.1K 110 17
                                    

🍥Naruto🍥
W tym przypadku nie było najłatwiej. Poza zestawem świątecznym ramenu, o który cię bardzo prosił , zdecydowałaś się na zakup zestawu pielęgnacyjnego oraz dwóch perfumów.. był bardzo zadowolony.

🔥Sasuke🔥
Zamówiłaś w internecie bluzy „queen" i „king" i dorzuciłaś mu słodycze.

🕶Kakashi🕶
Kupiłaś mu nową książkę, pt."Co będzie dalej?"  I zestaw bokserek.

✏️Sai✏️
Nowe płótna, zwoje i dwa pędzle. Dodatkowo perfum w twoim ulubionym zapachu.

💤Shikamaru💤
Kupiłaś mu to czego by się każdy spodziewał, ale nie do końca.: poduszkę z napisem „mój zaspany książe" i nowe kolczyki.

🐶Kiba🐶
Kupiłaś mu nową koszulę, i zestaw żelek z całego świata.

🌪Neji🌪
Ramkę z waszym zdjęciem i czekoladę.

🏜Gaara🏜
Postawiłaś na nowego kaktusa, i żel na porost brwi. Z tylu opakowania dopisałaś „ z brwiami czy bez i tak cię kocham" i koszulkę.

🍩Chouji🍩
Koszulkę w rozmiarze XXL z napisem „Ten słodki pączusiek jest zajęty" i słodycze.

🤸‍♀️Rock Lee🤸‍♀️
Nowy kombinezon. Tak , w końcu. Żeby jak w boruto nie musiał sobie oderwać rękawów.(XD)

🦗Shino🦗
Encyklopedia insektów z całego świata.

📝Iruka📝
Skarpetki z napisem „nauczyciel roku" , słodycze i zegarek.

👁Itachi👁
Lakier do paznokci, zestaw pielęgnacyjny.

💣Deidara💣
Dużo gliny. Gumki do włosów, bokserki i słodycze.

💦Suigetsu💦
Jemu dużo do szczęścia nie bylo. Kupiłaś mu bidon , słodycze i pasek do spodni.

▪️Naruto Preferencje▪️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz