14. Gotowanie

2.8K 89 82
                                    

*W końcu wraz ze swoim chłopakiem postanawiacie coś ugotować/upiec. Co to będzie? Czy będzie jadalne?*

🍥Naruto🍥
Oczywiście będzie to ramen domowej roboty. Podczas gotowania go nieco go przesoliłaś, jednak Naruto podczas posiłku był w niebo wzięty.Mniej ważne jest to, że ty tego nawet nie wzięłaś do buzi.

🔥Sasuke🔥
Sasuke zażyczył sobie zupę ogórkową.Trzymaliśmy się przepisu jego mamy. Zupa wyszła wyśmienita, gotowaliśmy dokładkę.

🕶Kakashi🕶
Ciasteczka Brownie. W tym przypadku również wyszło idealnie, jednak Kakashi i tak nie zdjął maski....;(

✏️Sai✏️
„Wybór należy do Ciebie -.......-chan"
Schabowe. Bez jego obeznania w potrawach wyszło jak wyszło...

💤Shikamaru💤
- A gotuj se co chcesz mi bez różnicy..
-Proszę Shikamaru...zróbmy coś razem...co powiesz na ryż z warzywami i piersią z kurczaka?
-Gdzie jest fartuch?
Gotowanie było udane.Obiadek wyszedł wam smaczny.

🐶Kiba🐶
Nie ugotowaliście nic ;—;
Był na misji a potem głupio się cieszył , że nie musiał w tym uczestniczyć.

🌪Neji🌪
Robiliście jabłkowy kompot.Był pyszny.

🏜Gaara🏜
Kisiliście ogórki. Po dwóch miesiącach otworzyliście słoiczek a wam wyłoniła się pleśń.

🍩Chouji🍩
Mięso wieprzowe,warzywa,ryż oraz sos mięsny wraz z deserem- galaretką z owocami i bitą śmietaną. Stwierdził , że wy razem gotujecie lepiej niż jego mama, co było dla ciebie gigantycznym komplementem.

🤸‍♀️Rock Lee🤸‍♀️
Piekliście babeczki czekoladowe. Za późno wyciągnęliście je z piekarnika-Były głazami.

🦗Shino🦗
Zaproponował smażone ślimaki, jednak odmówiłaś.

📝Iruka📝
Iruka nie nawidzi gotować.

👁Itachi👁
Pyszna jajecznica z bekonem a'la Itachi Uchiha.
Wyszła wyśmienita.

💣Deidara💣
Dango!!!!

—————————————————
Witajcie w kolejnej części! Piszcie w komentarzach pomysły do następnych i czterech nowych kandydatów do preferencji! Pamiętajcie o gwiazdce !
Miłego weekendu! ❤️❤️

▪️Naruto Preferencje▪️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz