20.Gdy jest Ci zimno

2.9K 82 80
                                    

*Akcja odgrywa się zimą*

🍥Naruto🍥
Idziecie razem zjeść coś na mieście.
Oczywiście, jest to ramen. Ubierasz na siebie cukierkową sukienkę oraz płaszcz. Dobrze wiesz , że jest zima , jednak pragniesz wyglądać jak najlepiej dla swojego ukochanego. Starałaś się podczas powrotnego spaceru do mieszkania zachowywać normalnie, jednak trzęsłaś się z zimna. Chłopak oddał Ci swoją kurtkę jak i szal. Czułaś się jak ciepły mało atrakcyjny ziemniak..

🔥Sasuke🔥
Jest noc.Leżeliście razem w łóżku, chłopak był ubrany w koszulkę i bokserki, a ty w koronkową bieliznę. Było Ci strasznie zimno.Wstałaś i podeszłaś do termometru. W sypialni panowała temperatura 19 C. Przez przypadek podczas powrotu się potknełaś i obudziłaś Sasuke. Chłopak gdy dowiedział się , że ci zimno , oddał Ci swoją koszulkę i w łóżku pozwolił przytulić się do niego.

🕶Kakashi🕶
Mieliście iść razem na romantyczną kolacje, jednak gdy zobaczyliście temperaturę za oknem, Twój partner rozpalił ogień w kominku i wtuliliście się w siebie na kanapie.

✏️Sai✏️
-Sai.....-
-Tak [imie]?-
-zimno mi..-
-Już ja Cię rozgrzeję...😏-
Wiadomo co się potem stało.

💤Shikamaru💤
Cieplutki wieczorek. Siedzicie razem, oglądacie film jecie popcorn, jesteś w niego wtulona, aż nagle wyłączyli prąd. Bardzo szybko w waszym domku spadła temperatura. Chłopak zasnął. Postanowiłaś przytargać po ciemku jeszcze jeden kocyk i zasnąć gdzieś obok.

🐶Kiba🐶
Byliście na mieście. Było bardzo zimno, a ty byłaś aż czerwona. Chłopak postanowił Ci kupić futerko.

🌪Neji🌪
Byliście na polu treningowym. Chłopak trenował, a ty mu się przyglądałaś. Co jakiś czas zrzucał z siebie warstwy ocieplenia, gdy ty marzyłaś o tym by się w nie odziać. Oczywiście Ci pozwolił.

👁Itachi👁
Byliście gdzieś w środku lasu. Było tak zimno, że chłopak postanowił rozpalić wam ognisko jak i oddać ci swój płaszcz. Dziwiłaś się, czemu nie jest zimno mu, ale pomyślałaś sobie, że rozpala go jego zajebistość.

💣Deidara💣
Eksplozja,eksplozja i jeszcze raz eksplozja! Przy nim Tobie nigdy nie jest zimno.

💦Suigetsu💦
Zamiast pływać w jeziorze, specjalnie dla ciebie przenieśliście się na gorące źródła.

▪️Naruto Preferencje▪️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz