Początek

495 20 0
                                    

Patrzyłam przez okno na białe pasy szybko migające na drodze. Było ciemno i zimno. Początek listopada. W samochodzie panowała głucha cisza. Vincent patrzył w skupieniu na drogę. Czarny garnitur, czarne włosy do ramion idealnie przylizane. Ręce równo na kierownicy.
"Cholerny perfekcjonista" pomyślałam.
Spojrzałam do tyłu na mojego młodszego brata który spał spokojnie. Zastanawiałam się czy pojmuje co tak naprawdę się dzieje. Miał dopiero jedenaście lat. Nie mogłam zrozumieć czemu mój ojciec postanowił zrobić sobie jeszcze jedno dziecko? Czy nie wystarczyło mu to że już mi zniszczył życie? Nienawidziłam go za to.
Zostały jeszcze dwie godziny jazdy. Magdalen uparła się byśmy pojechali samochodem "bo tak bezpieczniej"

Nareszcie dojechaliśmy na miejsce. Wysiadłam i ostrożnie wyjęłam śpiącego Romea z samochodu. Vinc otworzył drzwi i weszliśmy do domu. Był już urządzony, pierwsze piętro składało się z kuchni połączonej z salonem. Podłoga była z ciemnych, drewnianych paneli. W kuchni były czarne blaty i szafki, za to wszystkie przybory kuchenne i ozdoby białe. To samo tyczyło się salonu. Biała kanapa z czarnymi poduszkami i szklany stolik. Weszłam po schodach na drugie piętro i położyłam mojego brata do łóżka. Spojrzałam na zegarek stojący na biurku. Była pierwsza. Gdy zeszłam na dół Vinca już nie było. W sumie to nic dziwnego. On nigdy nie lubił pożegnań. Nie wiem czemu zawsze czół się winny za to co mnie spotkało.
Umyłam się i poszłam spać. Jutro pierwszy dzień w nowej szkole...

____________________________________
Hej!! Oto początek mojego skromnego opowiadania na podstawie gry „Słodki flirt". Chociaż jedyne co zapożyczyłam to postacie i miejsca bo fabuła nie za bardzo będzie zgodna z tym co działo się w grze. Mam nadzieje ze Wam się spodoba i obiecuje ze następne rozdziały będą dłuższe :)
Ps. Kiedyś wstawiałam to opowiadanie na bloga w internecie ale zarzuciłam ten sposób działania bo tutaj przeczyta to więcej osób ;)

~FumikoFi
____________________________________
Link do obrazka: https://pin.it/h2levirvy27gbs

Odzyskane Uczucia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz