שלום ילדים!
מי רוצה שעת סיפורררר?אף אחד?
טוב
אני בכל זאת אספר כי אין לי מה לכתוב בפרק הזה...טוב, אז אחי סיפר לי משהו מאודדד מפגר שקרה לו בבית ספר. אז חשבתי לעצמי, היי, זה מפגר, זה מטומטם, זה חופר... אני אכתוב את זה בספר טמטום!
אז אחי וחברים שלו (כןכן יש לו חברים, לא ברור איך, נראה לי שהוא משלם להם) הלכו לשחק כדורגל בהפסקה.
עד כאן, הכל טוב.
ואז הם הגיעו למגרש ובמגרש יש שולחן פינג פונג.
הם התחילו לשחק ואז הם ראו ילד אחד מטפס על השולחן, והם שאלו אותו 'היי! ילד! מה אתה עושה?!'
ואז הוא ענה להם 'אני ילד החתול! ואני לא מפחד משום דבר!'
ואז... אממ... זהו.ומאז אני ואחי צוחקים על אותו ילד מסכן וצועקים אחד על השני 'אני ילד החתול ואני לא מפחד משום דברררר!'
נראה לי שהוא ראה יותר מדי החיפושית המופלאה.
אה, ואם כבר מדברים על החיפושית המופלאה...
אני צריכה להוציא עצבים על התכנית הזאת.מעעע?! למה יש תכנית כזאת בכלל?!
כאילו, כדי לעצבן?
כדי לתסכל?
כדי לחרפן אותי?
זה כל כך מתסכלללל 😭😭😭😭יש להם רק בגדים שונים והם לא מזהים אחד את השני!
אם זה היה ככה בחיים האמיתיים לא היינו יכולים להחליף בגדים מחשש שלא יזהו אותנו!ומה שהכי מעצבן זה שהחתול השחור מאוהב בחיפושית והחיפושית שונאת אותו אבל היא בעצם אוהבת אותו כשהוא אדריאן! אבל... היא לא יודעת את זה! והוא לא אוהב אותה כשהיא מרינט! ו... ו... עהההה😭😭😭
אה, ומה הקטע שאדריאן לא קולט שאבא שלו הוא עש לילה? ועש לילה לא קולט שהבן שלו זה האוייב שלו?
כל כך מעצבן.
וזהו.
לא שאני רואה את התכנית הזאת.
אבל אחים שלי רואים.ולנושא הבא!
עוד מעט פרק 50! עאעאעאעאעאעעעעע!
🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊אני כבר מכינה לכם ספיישל! אז תתכוננו!
אני לא מאמינה שהגענו לרבע מהספר, וזה אומר שכתבתי הרבהההה טמטום.
אממ... זהו נראה לי.
אחי- rodrik13
(הוא הוציא ספר ואני העורכת שלו... לכו תקראו או משהו...)נתראה בפרק הבא!
כי לטמטום שלי אין סוף!
/צחוק מרושע/
YOU ARE READING
ספר הטמטום!
De Todoשלומותתתתת ספר חפירות😎 שמיפ. פשוט תקראו אותו. (או שלא זה ממש קרינג'י) (קרדיט לי על השם המקורי והכריכה שערכתי באפשרויות עריכה המדהימות של שיומי. לול זה אפילו לא בגודל הנכון😂) למי שיש בעיה עם טמטום אז... אז... אז.... ביי! אז שילך להצטרף לאג...