>8<

60 15 4
                                    

•••••••
Taip paprastai ir ėjo dienos, savaitės.
Galų galiausiai praėjo daugiau nei mėnuo.
O tų vaikinų nemačiau. Apie juos net negirdėjau.
Su IU apie tai nekalbėjome, tad labai tikėjausi, kad ji tai jau pamiršo.

Mokykloje niekas nesikeitė, tik keli mokiniai paskleidė žinias apie naujokus.
Nors jie neįdomūs kitoms klasėms, išskyrus į tą, kurią jie ateina, ši žinia pasklido po visą mokyklą.

-Girdėjau, jie turtingi,- prie manęs slaptai prisliūkino Chelsea, kol aš galvodama ėjau koridoriumi klasės link.

O, taip. Chelsea. Ji...mano nauja geriausia draugė, arba vienintelė draugė klasėje, ar net mokykloje. IU turėjo išvykti su tėvais dėl svarbaus verslo susitikimo...

Tai ta pati mergina, kurią "išgelbėjome" nuo tų vaikinų.

-K-ką?- pasimečiau.

Ji tik linksmai pavartė akis.

-Tie naujokai! Visa mokykla apie juos tik ir kalba, nejaugi negirdėjai?

-Girdėjau, bet tai tiesiog ne mano reikalas,- sumurmėjau.

-Mhm, pažiūrėsim. Kai vienas iš jų ateis į mūsų paskaitą, tu tik pradėsi alpti ir norėsi su juo susipažinti,- ji pavartė akis ir uždėjo ranką man ant peties.

-Na jau ne. Aš nealpstu dėl vaikinų....

-Pala....tau...tau patinka merginos?

Užsimerkiau ir giliai įkvėpiau.
Ji skyrėsi nuo IU...labai.

-Man...man reikia į klasę,- sumaliau.

-Okey, susimatysim per pertrauką,- ji man pamojavo.

Iš tikro, mes nesame geriausios draugės.
Tiksliau, tai ji prie manęs "prilipo" ir pradėjo vadinti mane geriausia drauge pasaulyje.
Man buvo...nepatogu ją atstumti, tad "plaukiau pasroviui".

Na...štai ir rezultatas.
Jei dabar ją atstumčiau ir su ja nustočiau bendrauti, ji paskleistų mano "paslaptis" po visą mokyklą, nes turi gerų draugų, ryšių ir gerą reputaciją.

Tai ir neturėjau kitos išeities.

Na, o pamoka, kaip pamoka.
Per pertraukas bandžiau išvengti susitikimo su Chelsea, nes šiandien jos jau pakankamai prisiklausiau.

•••Time skip 1:30 val.•••

Parėjau namo, viskas buvo ramu, nieko neįprasto.
Šiek tiek tylu, kai IU išvyko.
Su ja visvien susisiekiu, nors ji ir leidžia daug laiko su tėvais.

Kartais nepastebiu, kaip man jos trūksta.

-time skip-

Naktį ir vėl sapnavau tą keistą sapną - kaip IU, su tėvais, patenka į avariją.

Ryte atsikėlusi nusprendžiau jai paskambinti ir pasiteirauti, ar viskas gerai.

Mano nelaimei, IU neatsiliepė.
Pradėjau dar labiau nervintis ir nerimauti. Ji visada pakeldavo ragelį, net ir anksti ryte ar vėlai vakare.

-Galbūt ji tik užsiėmusi...

Bandžiau paskambinti dar kartą.
Šį kartą ji atsiliepė. Tiksliau, ne ji, o jos mama.
-Uh, sveika,- pasigirdo tylus balsas.

-IU?! Kodėl neatsiliepei? Aš dėl tavęs taip nerimavau!

-Čia jos mama, IU pateko į avariją ir dabar guli ligoninėje. Norėjau pranešti, kad nelėktum jos ieškoti.

Man iš rankų iškrito telefonas, man linko kojos.
Kodėl būtent šis sapnas turėjo išsipildyti?!

••••••time skip••••••

Norėjau "pravalyti" galvą, tad išėjau pasivaikščioti.

Eidama mačiau vaikiną išeinant iš parduotuvės ir užeinant už kampo.
Vaikinas man pasirode matytas, tad norėjau įsitikinti, ar mano spėjimai teisingi.

Ir taip, jie buvo teisingi.
Už kampo stovėjo Jimin, vienas iš tų vaikinų, su kuriais pasirašiau sutartį.

-Oh,sveika! Ką čia veiki?

-Gyvenu.

-Uh, aišku. Ar tavo namai toli?

Papurčiau galvą, jis mane įtemtai stebėjo.

-Ar kas negerai?- paklausiau.

-Žinai...Kažkas negerai Taehyung..

-K-ką?

-Jis...pasidarė kažkoks irzlus ir piktas, vis kalba apie tave ir galvoja, kur tu galėtum būti. Tikriausiai prišiktų kelnes, sužinojęs, kad tave sutikau čia.

Aš nieko nesakiau, tik tyliai klausiausi.

-Jungkook nuo jo ne ką atsilieka.

Nesuprasdama pakreipiau galvą.

-Jis užsidaręs savo kambaryje, po to  karto, kai susipyko su Taehyung.

-Kodėl jie susipyko?

-Taehyung visą vakarą kalbėjo apie tave ir Jungkook jam liepė užsičiaupti. Tae paklausė, kodėl turėtų ir Jungkook tiesiog nušturmavo į savo kambarį.

-Oh. Kodėl tu man viską pasakoji?

-Tiesiog, galvojau tau bus įdomu.

Jau norėjau atsisveikinti, bet jis priėjo arčiau ir mane apkabino.

-Na, ką. Galbūt susitiksim dar kartą,- Jimin šyptelėjo,- Turiu bėgti, paskambink man!

Prieš nubėgdamas, jis man davė popieriaus lapelį.

Greitai parbėgau namo, pradėjau daryti savo namų darbus.

Prieš einant miegoti, pasiėmiau į rankas telfoną ir suvedžiau Jimin numerį...




•••• stai ir laiminga pabaiga :))••••

iKi kItOs DaLiEs :))

◜ 𝙈𝙧. 𝙂𝙤𝙤𝙙 𝙂𝙪𝙮 ◞ | 𝐋𝐓𝐔 | 𝐁𝐓𝐒 |  ON HOLDWhere stories live. Discover now