Myśleliście, że to pierwszy rozdział? BYLIŚCIE W BŁĘDZIE

180 12 32
                                    



Tak to jeszcze nie jest pierwszy rozdział.

Ale nie martwcie się już niedługo będzie.

Mam tu za to kilka wiadomości.



Tak dokładnie ten ,,niby rozdział'' został zedytowany.

Więc

Po pierwsze właśnie założyliśmy z Dio gmaila, na którego będziecie mogli wysyłać nam fanarty naszyh postaci, jako że WIEMY ŻE RYSUJECIE A NIE MOŻEMY ZOBACZYĆ I TO JEST FRUSTRUJĄCE!

Tak więc ten mail to:

Yeee.stories@gmail.com


I jak już wspomniałem możecie na niego wysyłać wasze fanarty jakie zrobicie :3

Jesteśmy ciekawi.

(ten mail jak będzie nam się chciało dodamy też w opisie naszego konta le na razie jest tutaj)


Po drugie zmieniliśmy trochę design Any i Ace'a

Wyglądają teraz tak:

Wyglądają teraz tak:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Co do miecza Ace'a ....wszystko zostanie wyjaśnione, Tak samo jak te zajebiste rękawiczki Any.

Dużo się o nich dowiecie.... jednak nie wszystko będzie w tej książce. 

Jak wiecie ja uwielbiam wszystko łączyć, mieszać i robić nawiązania i zakładam, że Dio również, więc nasze postacie będą się przewijać jeszcze w wielu książkah jak i czasem będą głównymi bohaterami.

Ale wracając do tej części......

Owszem jeszcze nie skończyliśmy jej pisać, można powidzieć, że akcja się dopiero rozkręca.

Ale to nie szkodzi postaramy się dodawać rozdziały jak tylko się da.

Na razie nie dodaliśmy bo nauczyciele zaatakowali nas zbyt dużą ilością sprawdzianów więc jesteśmy ostrzelani jak z karabinu maszynowego.

Jak już wspomniałem, postaramy się dodawać regularnie (w soboty, tradycyjnie)


Jak i teraz, ja Apollo, niniejszym oświadczam iż będę tworzył więcej fanartów i może jakieś ilustracje, ponieważ mAM NOWY SZKICOWNIK I NIC MNIE NIE POWSTRZYMA * fake villain laugh *


Następna wiadomość to to, że będę trochę zmieniał nasze profilowe. 

Nie drastycznie.

Myślę, że zostawię te pozy i tło jednak mój styl rysowania się trochę zmienił (on ewoluuje dość szybko) więc tylko mały re-draw i może trochę ulepsze.

Znów z góry przepraszam za błędy ortograficzne. Mój kompóter ma downa (jak wszystko co posiadam) i nie zaznacza mi o mam źle.


Okłądką się jeszcze zajmiemy. Jak zwykle będzie ona ciut później.


Wydaję mi się, że to wszystko co chciałem powiedzieć.

Trzymajcie się moi herosi, postaramy się dodać pierwszy rozdział jak najszybiej, nie dajcie się zabić i do kiedyśtam.

Syn Hekate i Wymazane WspomnieniaWhere stories live. Discover now