✨Nestíhám✨

26 1 1
                                    

Volala jsem mé nejlepší kamarádce Betty která to jako obvykle nezvedala.Radši jsem mobil položila na postel a šla si udělat něco k jídlu což byl můj oblíbený zapečený toast s parmazánem. Donesla jsem si jídlo nahoru do pokoje a snědla jsem ho při koukání na YouTube. ——————-pár minut později—————
"Sakra!" "To už je tolik!?" "Ah bože můj nestíhám!" Rychle jsem seběhla dolů a běžela k botníku a bleskurychle jsem si nazouvala boty. Běžela jsem na hodinu klavíru, kdyby se někdo divil ano hraju na klavír.. Když jsem uviděla budovu do které chodím každý týden hned jsem byla klidnější, podívala jsem se na telefon kolik je hodin. 15:14 "Do prdele! Učitelka mě zase seřve kde jsem byla tak dlouho." Zaťukala jsem na dveře. Ozvalo se tlumené "Dále." Nejistě jsem uchopila kliku a otevřela. Pohled se mi naskytl né moc příjemný.. U svého stolu stála paní Destinová která mě probodávala pohledem. "Zase pozdě Hiltonová?!"
"J-Já se omlouvám paní učitelko nevěděla jsem že je tolik hodin.." "Už si sedni prosím tě.." "Začneme G-moll" "Tak honem, nekoukej na mě jak na svatý obrázek!" Začli jsme tedy trénovat.————————————————————
Za boha jsem byla ráda když hodina skončila jelikož byla fakt celou hodinu naštvaná. Vycházela jsem ze učebny klavíru a rozloučila s učitelkou, i když si myslím že byla ráda když jsem konečně vypadla.(😂)
Konečně jsem došla ke svému domu, hned jsem odemkla a vešla dovnitř, zkopla jsem ze sebe boty a šla do svého pokoje. Rozvalila jsem se na postel. Byla jsem fakt unavená z celého dne a taky z toho remcání učitelky klavíru.. "Držíš ruku špatně!" "Nehrb se!" atd.. 
Opět jsem zavolala Betty ale ona nic.
Zrovna jsem byla v kuchyni takže jsem si rovnou udělala pití. Šla jsem opět nahoru do svého pokoje. Divíte se kde mám rodiče? Rodiče odjeli do Anglie a mají se vrátit až příští rok, ve spojení jsem s nimi jen na skypeu. (nevím jak se to skloňuje 😂)
Zrovna jsem si dělala v pokoji úkol do matematiky a učila na zítřejší test z Chemie. Matematiku fakt nemám ráda, takže jsem byla šťastná když jsem to měla hotové. Najednou jsem slyšela dole v kuchyni zvonit můj telefon. "No jasně Betty" zasmála jsem se a sešla schody dolů so kuchyně. Podívala jsem se na telefon ale Betty to nebyla, volali mi rodiče. "Haló" ozvalo se když jsem to zvedla. "Ahoj mami!" Řekla jsem když jsem poznala že je to hlas mamky. "Ahoj zlato, tak jak bylo na hodině klavíru?" Zeptala se. "Fajn" odpověděla jsem. "Tak to je skvělé, chválila tě paní učitelka?
"Tak trochu" řekla jsem a pro sebe se zasmála. Chvíli jsme si takhle povídali a pak mamka musela končit, tak jsme to ukončily. Bylo už 21:42 tak jsem si řekla ze se půjdu převléct do pyžama, a vyčistit si zuby. Až jsem dodělala svoji večerní rutinu, zachumlala jsem se do postele a pak si vzala notebook a projížděla různé filmy. Když jsem si nějaký vybrala tak jsem si ho pustila. Probudili jsem se když bylo 22:58 a potom mi došlo že jsem u filmu usnula ale to mi nevadilo, zaklapla jsem notebook a odložila jsem ho na noční stolek. Zavrtala jsem se do peřin a potom v klidu usnula.

Ahoj všichni co jste toto četli! (Teda pokud tohle vůbec někdo čte 😂❤️)
Tohle bude moje první fanfikce a taky celkově knížka, tak berte prosím ohledy že je to hrozné 😂. Tak ahoj u další kapči 👋
Luv ya A. ☘️😻

My dear? (Marcus&Martinus FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat