✨Něco víc?✨

11 0 0
                                    

Pohled Betty:
Nastoupoki jsme do velmi moderního auta, řídil Martinus. Když jsme dojeli ke kinu, kluci šli koupit popcorn a lístky, chtěli jsme jim to s Annie zaplatit ale oni to prostě nechtěli tak jsme vzdali naše úsilí o placení. Vrátili se s dvěma kyblíky popcornu a lístky. "Tak co jste vybrali?" "Horror!" Řekli jednohlasně. "Bože, tak jo no.." Řekli jsme s Ann. Sedli jsme si na svá místa, já byla s Annie ve prostřed a Marcus vedle mě, a vedle Annie seděl usmívající se Martinus. Zhasli se světla a film začínal, s Annie jsme z toho neměli dobrý pocit ale museli jsme to nějak přežít.
Pohled Annie:
Jedla jsem popcorn z kyblíku, najednou jsem ucítila že se moje ruka v popcornu střetla s něčí jinou rukou.. byla to Martinusova ruka. Podívala jsem se na něj a on se usmál a odkryl svoji řadu bílých rovných zubů. Aww <3
Na oplátku jsem se taky usmála. Najednou jsem se strašně lekla scény z filmu. Skoro jsem Vykřikla a malém dostala infarkt. Někdo stisknul moji ruku.. nečekaně to byl zas Martinus.. Nikdy jsem se moc s klukama nebavila, ale tentokrát mi to nevadilo. Pevně jsem stiskla jeho ruku, jelikož jsem se v tu chvíli fakt bála, on se na mě usmál a stisk opětoval. Betty se na mě koukla, já viděla že se taky drží Marcuse jak pokaděná. Musela jsem se nad tím pousmát..
————————————————————
Film skončil a všichni jsme se odebrali z kina ven. Ještě teď jsme se s Betty třásli strachy. "Moc jsem si to dneska užila Martinusi" Řekla jsem když jsme byli sami před kinem, jelikož Betty šla na záchod a Marcus taky někam zmizel. Hmmm zajímavý..
"Tinusi.. můžeš mi říkat Tinusi." "Dobře Tinusi" řekla jsem a on mě objal. Objetí jsem mu oplatila. Potom přišla Betty s Marcusem který se usmíval od ucha k uchu. Radši nechci vědět co se tam stalo..(😂) "Hm.. nechcete doprovodit domu? "Tak můžete pokud vám to nevadí" "Vůbec ne" odpověděl Marcus. Martinus měl návrh ze půjdeme pěšky. Chvíli jsme šli jako normální lidé, ale v tu chvíli Marcus vzal Betty a posadil ji na záda a utíkal s ní pryč. Ani jsem nestihla zareágovat a to samé udělal Martinus se mnou. Až jsme dorazili domu konečně jsme slezli. Pěkně mě bolel zadek.. Tak zase někdy jindy si to musíme zopakovat, říkala jsem si v hlavě. "Můžu tvoje telefonní číslo?" Zeptal se Marcus Betty. "Jop" začala diktovat Marcusovi číslo. "A můžu já... ehm tvoje?" Zeptal se nervózně Martinus. "Jojo" taky jsem nadiktovala svoje číslo.. "Děkuju" řekl a nádherně se usmál. "Tak zatím ahoj!" Řekli jsme s Betty a usmáli se. Ještě než jsme se otočili, nečekaně nás objali. A na jeho hřejivé hrudi jsem se cítila velice příjemně, protože i přes jeho tričko jsem cítila jeho vypracované břicho. (:D) Viděla jsem Betty jak se do obětí usmála. Když jsme se odtáhli rozloučili jsme se a šli domů.
—————————————————————-
Sedli jsme si na postel a nějak jsme si začali povídat o klucích. Když jsem říkala něco o Marcusovi, Betty se začervenali tváře. Pak prišla řada na Tinuse, Betty mě hned začala provokovat. Já se jen nervózně usmála.. Pak jsme dělali jen ty naše bláznivé blbosti.. prostě celé my.
"Chtěla bych ještě s Marcusem a tím tvým "crushem" někam zajít" Slovo "crush" řekla docela vtipně, šťouchla jsem ji do ramene ať toho nechá. "Já taky.. jsou moc milý". Byla jsem unavená tak jsem nabídla Betty že už půjdeme spát, dneska spí u mě a možná i zítra, jelikož je dnes pátek tak se můžeme flákat..

Tak nová kapča 😱❤️ tahle je věnována moje kamarádce Betty tak doufám že se ti líbila pokud by chtěl někdo věnování napište mi.. A co myslíte že bude mezi nima? 😏❤️
-A😻

My dear? (Marcus&Martinus FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat