✨Doma nejlépe?✨

7 0 0
                                    

Pohled Betty:
S volleyballem jsme skončili docela pozdě, Koukal jsem se na hodiny a bylo už 19:04. My s Annie a klukama jsme se odebrali do šatny jelikož jsme se museli očistit od písku, když jsme se tam tak dlouho váleli. Ani jsme nestihli dojít do šatny a za námi běžel Marcus. "Nechcete se jít ještě vykoupat?" "A kam prosím tě.. do bažiny?" Řekla jsem trošičku sarkasticky.. "Jasně že váháš" smál se na celý kolo. "Ne ale teď vážně" prolomila Macův smích Annie. "Kousek tady je jedno jezero můžeme tam společně zajít.." "Pokud vím tak jezero je odsud docela daleko" Řekla jsem a tázavě se na něj usmála. "No já ehm.. viděl jsem to v letáku." "Prosím tě dělám si z tebe jen srandu. "Ty seš fakt.." řekl a protočil očima. "Tak já nevím jak vy ale já jdu!" Řekla Annie a rozeběhla se do šatny. Vyběhla v ruce s její a moji taškou.
"Počkej já to vezmu" řekl Mac a vzal obě tašky jednu tašku mu najednou vytrhl z ruky Tinus. "Víš jak jsem se lekl demente!" škubnul sebou. "Proč myslíš že jsem to udělal?" Řekl Tinus a smál se. "Ježíš tak pojďme!" Vykřikla Annie a běžela k východu v žabkách. My jsme se na sebe jen podívali a běželi za Annie.
Pohled Martinuse:
Sprintovali jsme rychle za Annie najednou se zničeno nic zastavila a já to v plné rychlosti napálil přímo do Annie.. Ona se jen zvedla a běžela dál. "Takhle se zastavují soupeři" Vykřikla za běhu a běžela ještě rychleji..
————————————————————
Konečně jsme dorazili k většímu jezeru. Bylo krásné, průzračně modré. To bych to nebyl já aby mě nenapadali blbé nápady takže, holky zrovna rozprostírali deku a pak si na ní sedli. Přišel jsem ze zadu k Annie tak aby mě neviděla. Potom jsem ji vzal do náruče a běžel s ní do vody. "Heej! Notak nech toho!" To mě ale neodradilo a já běžel dál. Najednou do mě někdo strčil a já spadnul si vody "Karma!" Vykřikla Betty. "Příště si rozmysli jestli budeš moji nejlepší kamarádku házet do vody" řekla mi a šklebila se. "Jaaj no jasnyy" odpověděl jsem a nenapadne koukal na Marcuse. Marcus ani chvíli neváhal a hned vzal Betty a letěl s ní do vody. Samozdrejme abych nebyl pozadu zas jsem vzal Annie a už obě byli ve vodě. "Tak děkujeme Gunnarseni.." "Prosím dámy" odpověděl Marcus se smíchem. Chvíli jsme se jen tak koupali a plavali najednou vyběhla Annie rychle z vody. Koukala se na telefon. "Hej lidičky nechci nic říkat ale už je 21:35!" "Tolik??" "Sakra máma mě zabije!" Vykřikla Betty. Hned se začali sušit běželi rychle směrem domu. "Počkej!" Křiknul jsem na ně.. "Hm?" Odpověděla mi Annie. "No jenom že... nechcete jít k nám že už je docela pozdě.." řekl jsem a nervózně přešlapoval. "Hmm.. tak jo!" Vykřikla Annie. "Ale jedna podmínka, musíte nás tam odnést." "Žádný problém." Řekl jsem a zasmál se. Hned jsem vzal Annie do náruče a běžel s ní pryč i s jejími věcmi.
Pohled Marcuse:
Vzal jsem Betty a utíkal a ní k nám domu. Dorazili jsme před náš dům už docela pozdě. Když jsem se Koukal na holky byli opravdu unavené.. "Nekoukneme se ještě na film?" "Jojo, můžeme." Odpověděla Annie. Vybrali jsme náhodný film. Udělal jsem popcorn aby bylo taková ta filmová atmosféra. Posadil se vedle Betty na kraj.
-A😻
Nová kapitola po malinko delší době ale snad to nevadí
Luv ya ❤️

My dear? (Marcus&Martinus FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat