Pohled Marcuse:
Dorazili jsme před velký sporotovní areál. Holky nám ukázali šatnu kde jsme se měli převléknout do plavek jelikož bylo opravdu velké teplo. Šel jsme tedy s Martinusem do šatny.
Pohled Martinuse:
Zrovna jsem si paY x😅😆 a do naší šatny vtrhla Annie. "Promiň já jenom.."
Pohled Annie:
Vzpoměla jsem si že mi Martinus nesl tašku s převlečením tak jsem zamířila do jeho šatny. Když jsem tam vtrhla byl zaskočený jelikož si zrovna sundaval tričko. Pohled na něj byl velmi pěkný..(😏😂) Jeho břišáky byli k nezaplacení.. Ježíš nad čím to zase přemýšlím chtěla jsem tu tašku.. V tu chvíli mi někdo mávnul před obličejem a já si pak uvědomila jak dlouho na něj koukám... docela trapný pocit.. "Tady máš zapoměl jsme na to" Řekl Tinus a podal mi moji sportovní tašku. "Děkuju.. a promiň.." řekla jsem nejistě a trochu sklonila hlavu dolů. Najednou mi Martinus vzal hlavu mezi prst a palec.. "Ty se nemusíš za nic omlouvat" usmál se.. Cítila jsem jeho teplý dech jak blízko byl. Obejmul mě, a já se hned cítila lépe. Šla jsem tedy do šatny se převléknout do plavek. Já si vzala sportovní tommy-hilfiger plavkyBetty si vzala calviny
Když jsme byli hotové Betty vzala míč do ruky a mohlo se vyrazit. Kluci už čekali venku. "Shit!" Vykřikla trochu nahlas když viděla Marcuse.. se ji ani nedivím když se se podívala na Martinuse myslela jsem že jsem v nejsladší cukrárně. Marcus se zasmál a řekl "Tak ukažte co umíte!"
"To se budeš divit, že ti vypadnou oči z důlku.." řekla Betty a povýšeně se usmála.
Začali jsme hrát s jednou dvojicí holek které jsme poprosili jelikož kluci se měli hodně učit.. "Ty vole!" Řekl Martinus když jsem zrovna dala smeč kterou soupeři nevychytali.. "Počkej Annie?" Řekl Martinus a podezřele se usmál. "Ano?" Řekla jsem v tu chvíli když jsem odpalovala bagr.. "Nevěděl jsem že máš břišáky.." "Hah tak to se seznam!" Řekla jsem a smála se.
Pohled Martinuse:
Mohl jsem se na ně koukat celý den tak nádherně hráli, hlavně Annie.. má úplně dokonalou postavu.. ona je dokonalá celá! Taky by mě zajímalo jestli jim jde tak dobře fotbal hah.. když skončili hrát s těmi holkami Annie se ke mě rozběhla a Vykřikla "vyhráli jsme!" Potom mě objala. Byla celá od písku, jelikož tam většinou skočila rybičku..(to je taková "šipka" do písku) to mi ale nevadilo jelikož jsem si ji přitáhl víc k sobě. Taky Marcus se objímal s Betty, musím říct že jim to opravdu spolu slušelo. "Chceš to naučit Tinusi?" Byl jsem tak rád když mi říkala Tinusi..
"Jasně tak ukaž" Vzala moje ruce a spojila je a dala moje palce k sobě. "Takhle uděláš bagr" Bylo to skvělé když mě s Marcusem učili. Najednou Betty Vykřikla "PÍSEČNÁ VÁLKA!!" A začala na nás házet písek. Neváhali jsme s Annie ani sekundu a přidali se k nim. Strašně moc jsme se smáli. Když jsme byli unavení všichni jsme sebou plácli do písku a koukali se na nebe. Napadla mě jedna blaznivá věc. Kouknul jsem se na Marcuse a naznačil co chci udělat. Marcus mi to odkýval. Překulil jsem se na Annie a začal ji zahrabávat do písku jednou rukou jsem ji držel ruce aby se nemohla vzpírat a seděl jsem na ni obkročmo takže neměla šanci utéct. Když jsme je obě zahrabali, dali jsme si ruce v bok a usmáli se. "Vy máte opravdu debilní nápady!" Řekli holky. "Seznamte se s Gunnarsenama!" Řekl jsem. Najednou obě vyrazili z písku a rozběhli se k nám, shodili nás do písku a házeli ho na nás. Chvilky s nimi byli prostě k nezaplacení...
-A 😻
Jaký mate názor na novou kapitolu?
Omlouvám se že skoro vůbec často nevychazeji kapitoly proste nemam fantazii a hlavně čas 😭🙏 pokusím se to zlepšit
luv ya ❤️
ČTEŠ
My dear? (Marcus&Martinus FF)
FanficRodiče odjeli na služební cestu do Anglie, bydlím sama v městečku Trofors ale to jsem nevěděla ze ztratím svoji drahou osobu.. ale zároveň najdu jinou.