✨Spát se vyplatí✨

12 1 0
                                    

(Než tohle začnete číst omlouvám se za ten název fakt nic mě nenapadlo😂)
Pohled Martinuse:
Seděl jsem vedle Annie která měla na mém rameni položenou hlavu. Koukala se upřeně na film.. ale viděl jsem jak už zavírá oči. Po chvíli usnula úplně, i Marcus který spal vedle Betty. Oba spinkali tak hezky, jak malé děti. Vzal jsem Annie opatrně do náruče a vynesl ji po schodech nahoru do pokoje pro hosty. Položil jsem ji do postele a přikryl ji dekou až ke krku. Jen se zavrtěla.. Byla tak roztomilá když spala..
Pohled Marcuse:
Vzbudil jsem se. Na mém klíně spala Betty, ale Martinus s Annie nikde. Opatrně jsem vstal a šel nahoru. Viděl jsem Martinuse ve dveřích pokoje pro hosty, jak kouká na spící dívku kterou byla Annie.. Potichu jsem k němu přišel a položil mu ruku na rameno. "Co je?" Škubnul sebou. "Promiň, já jenom.. vím že tě má moc ráda.. a je šťastná že pro ní tohle všechno děláš" řekl jsem trochu potichu abych nevzbudil holky. "Myslíš?.." řekl mi potichu.. "Brácho já nikdy nemyslím já to vím!" "Díky..jsi skvelej" řekl mi a objal mě.. "Jdu Betty odnést taky do pokoje" "jo.."  Přišel jsem do obýváku a vzal Betty do náruče a odnesl do pokoje.
Pohled Martinuse:
Po chvíli co jsem byl v pokoji kde spala Annie, šel jsem k sobě. Když jsem se převléknul do mého trička, lehnul jsem si do postele a ještě byl na notebooku. Potom co jsem notebook vypnul a přemýšlel o Annie. Já ji asi vážně mám hodně rád.. možná víc než rád. Potom jsem ještě jednou šel za Annie se jen tak podívat. Když jsem si sedl vedle ní, jen jsem se na ni Koukal. Byl jsem unavený a tak jsem si lehnul vedle Annie. Najednou si mě přitáhla k sobě do objetí. Byla to ta nejkrásnější chvíle. Leželi jsme vedle sebe a já se jen díval jak hezky spí..
Pohled Marcuse:
Za žádnou cenu jsem nemohl usnout, šel jsem se podívat za Tinusem. Opatrně jsem otevřel dveře do jeho pokoje jestli náhodou nespí. Když jsem vešel dovnitř nikdo tam nebyl. Měl jsem trochu strach. Rychle jsem přešel do pokoje k Annie a tam se mi ulevilo.. Viděl jsem spokojeného Martinuse jak spí vedle Annie a má ruce obmotané kolem jejího pasu. Byli tak roztomilí.. Jezuss <3
Napadlo mě se podívat k Betty. Viděl jsem jak spinká. Byla stejně tak roztomilá jako Tinus s Annie. Šel sem i ní blíže a sedl si vedle ní, po chvíli jsem o tom ani nevěděl ale usnul jsem u ní.
————————————————————
Pohled Annie:
Probudila jsem se ráno opravdu unavená..  najednou jsem si všimla kde to jsem... "Co to.." musela jsem se usmál když jsem viděla Tinuse jak se mě drží jak koala stromu.. (Co dělá koala když hoří les? Hoří taky! 😂 Vtipy Betynky)
Nechtělo se mi vstavat takže jsem se pritulila k Tinusovi a usnula zase..
Pohled Betty:
Když jsem unaveně otevřela oči někdo vedle mě spal.. Marcus.. Ani mi to nevadilo naopak byla jsem ráda že nejsem sama. Najednou otevřel oči. "Dobré ráno šípková růženko" řekl a sladce se usmál. "Dobré ráno." "Nevadí ti to že ne?" Odpověděl ustrašeně. "Jasně že ne" odpověděla jsem mu a rozcuchala mu jeho vlasy.. Ty zatraceně dokonalé vlasy..

-A😻
Ahuj! ❤️🔐 Nová kapitola jej, mám pro vás jednu informaci hlavně pro MMers, dnes (25.10 2018🇳🇴👼🏻) mají koncert v Praze. Já s mojí kamarádkou tam jdeme a úplně se těšíme. Kdo tam jde taky pište do comm děkuji ❤️💘

My dear? (Marcus&Martinus FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat