✨Nejhezčí dopoledne✨

6 0 0
                                    

Pohled Annie:
Když se o mě aspoň Betty postarala, jelikož kluci.. víte co..
"Vyšlo z toho vašeho vaření aspoň nějaké poživatelné jídlo?" Zeptala jsem se Kluků, jelikož jsem měla opravdu hlad. "Jasně tady" řekl Martinus a posunul přede mě talíř s palačinkami. "Díky" vděčně jsem se mu usmála. Když jsme to vše snědli, uklidnili jsme nádobí a my s Betty jsme se odebrali převléknout. "Holky?" Ozval se Marcus. "Ano?" Řekli jsme na stejno. "Chcete jít hrát?" "A co?" Řekla jsem. "Přece Fifu.." protočil očima Marcus. "No jo pardon ze nejsme fotbaloví fanoušci jako vy.." protočila očima tentokrát Betty. "Já přinesu playstation!" Vykřikl nadšeně Martinus. Musela jsem se pousmát nad tím jak byl roztomilý.
——————————————————-
Všichni jsme si sedli na gauč před televizi. Kluci už tam seděli a hráli. "Takže co máme dělat?" "Sedněte si vedle a my vám ukážeme jak se to hraje" sedli jsme se vedle něj.
—————————-
"Ne musíš tímhle kopnout do míče a ovládat hráče." Řekl mi Martinus když mi to totálně nešlo..
"No jo snažím se.." "Pojď sem" řekl Martinus a ukázal na jeho klín. Sedla jsem si tedy mezi jeho nohy. Projela mnou vlna tepla. Dal mi do ruky ovladač. Potom si dal svoje ruce na moje ruce na ovladači a pohyboval za mě tlačítkami. (Snad chápete)
Byl to skvělý pocit být s ním, nevím proč ale je to tak vždycky..
Koukala jsem se na Betty, a ta koukala na Marcuse a nevěděla stejně jako já jak se to hraje. Tak jsme tu chvíli hráli.
___________________________
Pak oni dva skočili pro popcorn a my s Betty jsme si začali povídat na sedačce.
Pohled Betty:
Kluci odešli a Annie se na mě prudce otočila. "Upřímně, byli to dost divný mu sedět mezi nohama" (😂) řekla mi Annie.
Strašně jsme se začala smát až jsem z toho spadla z gauče, a Annie na mě.
Pohled Martinuse:
Nasypali jsme popcorn do misky a v tom Jsme uslyšeli jak se holky nahlas smějí. Vzal jsem teda popcorn a šel s Macem do obýváku. Uviděli jsme holky jak leží a smějí se místo na gauci na zemi. Šel jsem Ann pomoct ale ta me nečekaně stáhla dolu. Tím pádem se mi vysypal popcorn. Gratuluji Annie. Marcus jen pozoroval a smál se, tak ho Betty popadla a stáhla ho taky na zem. Takže jsme tam leželi jako čtyři brambory. Potom začala Betty házet popcorn tak jsme se všichni připojili a tak začala Válka. "Hej to stačí myslim ze ten popcorn jsme mohli sníst ale když myslíte.." řekl jsem. "CHUDÁK POPCORN!" Vykřikla Betty. A pak si ho začala cpát do pusy. Annie se svalila na zem a začala se strašně smát. My s Marcusem jsme se na sebe spikle(necky) podívali.. a začali jsme holky lechtat.
Pohled Marcuse:
Když se na me Martinus podíval hned jsem věděl co myslí. Hned jsem doběhl za Betty ládující se popcornem. Když jsem se přiblížil tvářila jako kdybych ji ten popcorn měl vyrvat z pusy. Začal jsem jí tedy lechtat což vůbec nečekala, tím pádem jí popcorn vyprsknul z pusy přímo na můj obličej. Sedl jsem si na ni obkročmo a lechtal ji. "Ne ne ne!" "Marcusi přestaň!" Křičela na mě. Jen jsem se nad tím smál.
__________________________
Pohled Betty:
FIFA mě celkem bavila tak Tak mě napadl návrh. "Hele co kdyby jsme šli hrát fotbal ven" navrhla jsem. "Okay bae" řekl Marcus. What the hell? Slyšela jsem správně on mi řekl bae? (😏).
"Tak jdeme ne?" Vyskočila a řekla Annie. "Yes, konečně" řekl Tinus.
"Tak my se jdeme převléknout hned jsme tady"
Když se převlékli měli na sobě sportovní trička a kraťasy.. musím uznat ze mají fakt vysvalovaný nohy..
Pohled Martinuse:
Když jsme se vrátili dolu Ann na mě divně koukala ale spíš takovým tím hezkým pohledem což mi ani tak nevadilo..
Radši se rychle otočila a šla ven což udělala to samé Betty. My jsme se jen zasmáli. Chvíli jsme hráli fotbal nebylo potřeba to holky nějak extra učit protože to docela uměli.

My dear? (Marcus&Martinus FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat