Néha az élet túl nehéz

28 3 2
                                    

Néha az élet túl nehéz.
Azt hiszed minden rendben van, hogy boldog vagy és megtaláltad azt az embert akit igazán szeretsz és akivel leélnéd az életed. Akivel bármit meg oszthatsz mert tudod, hogy ő megért és rá számíthatsz.
Aztán történik valami
Elveszted őt.
Egyre jobban magadba süllyedsz, depressziós leszel. Hiányolod a társaságát és magadat hibáztatod a történtekért. A végén talán odáig jutsz, hogy véget akarsz vetni az egésznek mert úgy érzed semmi értelme tovább élned mivel őt úgysem pótolhatja senki és semmi.
De ez nem igaz...
Még mindíg van egy csomó időd, hogy megismerj új embereket, hogy azt csináld amit szeretsz és fejlődj benne, hogy új dolgokat tanulj és éld tovább az életed. Higgy nekem. Ha így teszel és nem fordulsz el a külvilágtól akkor biztos vagyok benne, hogy újra találsz valakit akivel őszintén fogjátok szeretni egymást.

Csak éld tovább az életed és ne a történteken gondolkodj ahogy én tettem.
Vagdostam magamat és azon gondolkodtam, hogy mit csinálhattam volna máshogy és hogy soha nem fogok találni még egy lányt aki iránt újra érezni fogom azt a bizonyos érzést amikor megcsókol, megölel, megérint vagy csak egyszerűen velem van. Egyedül éreztem magam és senkivel sem akartam beszélni róla de ezt abba kell hagynunk.
Ilyen az élet. Állandóan változik. Néha jó, néha pedig a rossz irányba.
De sosem leszünk egyedül bármi történik.

Remélem segített ez a kis izé amit írtam.
Ha szeretnéd nyugodtan írd le ami veled történt és beszéljük meg. Szívesen segítek. 😊
Ééés... Mivel eléggé ölelésmániás vagyok.
Küldök neked egy hosszú, meleg ölelést. 🤗
Legyen szép napod és maradj pozitív! 💕

Néhány gondolatWhere stories live. Discover now