Bölüm - 1

915 29 15
                                    

Sabah Alarmımın sinir bozucu sesi ile uyandığımda alt kattan Uta nın sesini duyabiliyordum , büyük ihtimalle babamı yani üvey babamı sabahın köründe uyandırmış ve şimdide oyun oynuyolar . Herneyse bir an önce kalkıp hazırlanmalıyım yoksa geçkalıcam ! .... yataktan kalktım ve dolabımın aynasına baktığımda bir çığlık atmamak için kendimi zor tuttum SAÇLARIMIN HALİ NE BE !...... banyoya yöneldim ve tarağımı alarak saçlarımı düzelttim .... toka sepetinden 2 tane toka aldım ve iki şertane kuyruk yaptım şimdi çok Kawaii oldum .... gerçi pek umurumda değil . Odama geri döndüm ve üniformamı giymeye başladım .... herzamanki gibi etek rahatsız ediyoru neden bir pantolon veya şort değil ? neden etek _ bunu bize neden yapıyorsun eğtim kurulu ? . Daha fazla oyalanmadan aşşağı kata indim , yemek yemeden dışarı çıkmaya çalıştım ama küçük kareşim sağolsun .

- Yuna oyna benimle !

- Üzgünüm tatlım OKula gitmem lazım .

( Üniformamla uyumlu siyah çizmelerimi giydim ve dışarıda servisi beklemeye başladım ... neyseki babam kahvaltı etmediğimi fark etmedi . Az bi zaman daha bekledikten sonra servis geldi ve kapılar açıldı . Binince gözüm oturacak yer aradı o sırada arka koltukta Ayato yu gördüm ve onun yanına oturdum )

- Günaydın Yuna .

- Günaydın Ayato .

- Çok mutlu gözüküyorsun ( sesinden dalga geçtiği belliydi )

- Pazartesileri gerçekten çok mutlu oluyorum Ayato . ( bende ona aynı şekilde cevap verdim )

( Servis durdu okula gelmiştik şükürler olsun . içersi çok sıcak ! kendimi okulun bahçesine attım ..... bu gün okul daha kalabalık gözüküyor bilmem neden ? ..... Ayato yla sınıflarımıza çıktık o benden bir yaş büyük olduğu için bir kat daha çıkmak zorundaydı ... sınıfa girdim herzamanki gibi cam köşesindeki yerime oturdum .... çok beklemeden Bay Sabestian derse girdi bu adama gıcık oluyorum ! ........ off ders dinlemek istemiyorum Lütfen bir an önce zil çalsın okul bitsin bende Ayato nun Futboll maçını izlemeye gidiyim ...... İlk ders bitti YUPİ ! Bahçeye indim benim favorim olan Pembe Sakura ağacının gölgesine oturdum ve dinlenmeye başladım gözlerimi kapadım ...... az kalsın uyuyacaktım derken biri geldi ve beni korkuttu )

- BO !

- AYATO !!!

- Hahahahaha sakin ol Prenses .

( Ayato yu çok seviyordum onunla 1.sınıftan beri arkadaşız bu hayatta en fazla ona güveniyorum sadece onun yanında kendim gibi olabiliyorum  ........... ben bunu size anlatırken zil çaldı ........ Hayırrr ! )

- Ayato ben derse girmiycem . Sen ?

- Benim Antrenmanım var gelip izlemeye nedersin ?

- Hayır diyemem ! 

( Y.N.: Madia daki Ayato bir anime filmindenmi dğeilmi bilmiyorum . )

( Beraber Futbol sahası na gittik  ben tribün lerde bir yere oturdum o sırada Ayato hazırlanmak için kulubeye girdi , orda daha önce bir kulube varmıydı ya ? neyse .... Ayato nun antrenmanını izlerken canım sıkıldı gerçek maç gibi heyecan vermiyordu tam ben bunları düşünürken onlarda  araya girdi ve Ayato yanıma geldi terlemişti )

- Nefes nefese kalmışsın .

- Yok enerji patlaması yaşıyacaktım !

Savaşçı Melek ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin