Bölüm - 12

256 15 1
                                    

" Yuna....."

- hu....bu ses te ne...

" Yuna .... uyan  "


etrafına bakar 

- kimsin sen ?!

" Uyanırsan Görürsün Minik Meleğim "

- Hu ?........

- UYANIR -

- hu....

Yuna yavaş yavaş gözlerini açar . Rüyasındaki kişi karşısında dikiliyordur .

- Günaydın Minik Meleğim - Sırıtır - ( Ren )

- REN !! 

Kalkmmaya çalışırken yataktan düştüm .

- ah.....

- Hahahaa * yanıma geldi ve elini uzattı * yardım ediyimmi ? ( Ren )

- G-Gerek yok.....

Ayağa Kalktım....Ren i her gördüğümde beni " öptüğü " an geliyodu aklıma .

- ha ? kızardın bakıyorum ? ( Ren )

- N-Neden kızarıyımki ?

Bana doğru yaklaştı .

- Bilmem , belkide sana tekrar bi öpücük vermeliyim ( Ren )

Ren i ittim .

- Bana yaklaşmazsan çok mutlu olurum.....

- Haaa....ama nede... ( Ren )

Beni belimden kavradı ve kendine çekti .

- Sana Daha Yakın Olmak İsterim.....(Ren)

- Ren...Bırak....* onu itiyordum ama o beni çok sıkı tutuyordu *

- Bana Güvenmiyormusun ? ( Ren )

- B-Ben.......Hayır Güvenmiyorum.....

- Ama Bir Meleğe Güvene Bilirsin.....Yada Güvenini Kazanırım....(Ren)

- Kazanamazsın....

Ren i ittim ve 1-2 adım geriledim sol elimi kapıya yönelttim .

- Git Evimden....

- aaa Yuna Hadi Ama ( Ren )

- Evimden Gitmeni Söyledim...

Bana doğru yaklaştı .

- Walkyrşe ı öldürünce gazamı  geldin Minik Melek.....* Kulağıma doğru eğildi * Bence Fazla Cesaret Lenme.....(Ren)

- Hu.....

Ben ne olduğunu anlamadan Ren Ortadan Kayboldu . Ayna nın karşısına geçtim ve Saçlarımla Gözlerime Baktım . Tanıdığım Hiç Kimsede Mor göz rengi yoktu , neden bende vardı ? Soyumla Alakalı Mı ?......Asıl Ailem Kim.....Geçmişim Nasıl....Buraya Kadar Nasıl Geldim....Olaylar Çok Hızlı Gelişti....* sırt üstü  yatağa yattım ve tavana bakmaya başladım * .

- Zero ile mi gideceğim.....Ayato ile mi Kalacağım.....* derin bi nefes aldım * İlk önceliğim Uta....Onu Korumalıyım....* yan döndüm * Sanırım Cevabı Belli.....

Gözlerimi tekrar kapadım....ve uyuya kaldım.

- RÜYA -

Her Tarafta Renkli Çiçeklerin Olduğu Bir Bahçedeydim......Bahçenin Tam Ortasında İse Büyük Bir Saray Vardı , İnanılmaz Derecede Güzeldi...

- Peri Masalında gibi hissediyorum.....

Kendime Baktığımda Üzerimde Mor bir Elbise Vardı , Saçlarımın Rengi Eskiye " Mavi " ye dönmüştü....Burada ben...nasıl desem .. huzurlu hissediyorum...İlerden Yanıma Bi Kadın Ve Bi Adam Yaklaştı , İkiside bana gülümsüyordu İkisininde Başında Taç Vardı , Saray da yaşayan kral ve kraliçe olmalılar , Yanıma geldiler benim gözlerimin içine baktılar , bende onlarınkine baktım.....

- Mor....

- Yuna...* Kraliçe Bana Gülümseyerek Baktı *

- A...Anne....

Sonrasında onların bana değil arkamdaki çayırda oynayan küçük bir kıza baktıklarını gördüm...Kızın Üzerinde pembe bir elbide ve başında ufak bir taç vardı ....o küçük kız.....b-ben......Kral onun yanına gitti .

- Benim Minik Kızım....( Kral )

- Baba Bak Taç Yaptım ....( Küçük Kız )

Kral ın Tacını çıkarığ çiçekten yaptığı Tacı başına koydu , bişi fark ettim gökyüzüne baktım , sakin ve güneş le beraber parlayan gökyüzünde kara bulutlar toplanmıştı....Kral Küçük Kızı Kraliçe nin Kucağına Verdi....

- Yuna Yı Götür Burdan ( Kral )

- Baba....( Küçük Kız )

Kraliçe kızı kucağına aldı ve  saray a doğru koşmaya başladı Küçük Kız Babasına doğru bakıp ağlıyordu , derken Annesinin önüne bir kız çıktı Kızıl gözleri ve siyah saçları ile ona bakıyordu ....inanamıyorum bu o

- WALKYRİE !!

Walkyrie elini kraliçe ye doğru uzattı , Kraliçe Walkyrie bişi yapmadan önce geri çekildi bir geçit açtı ve Küçük Kızı geçite uzattı .

- Yuna....Bizi Hatırlamaman Sana Huzur Getirecek.... ( Kraliçe )

- Yapma...

Küçük Kızın Alnına dokundu kız yavaş yavaş gözlerini kapattı ve uyuya kaldı .

- YAPAMAZSIN !! ( Walkyrie )

Onlara doğru koşmaya başladı ama Kraliçe küçük kızı geçitten geçirdi ve geçiti kapattı . Walkyire ın elinde bi Kılıç belirdi ve Kraliçe doğru savurdu .

- UYANIR -

- ANNE !!!

Nasıl Uyandığımı Bilmiyorum....Ne Gördüğümüde Bilmiyorum Tek Bildiğim Şey Geçmişimle Alakalı Olduğuydu....

Savaşçı Melek ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin