Bölüm - 5

385 20 4
                                    

Sabah yataktan kalktım ve aynaya baktım , vay canına gözlerimin altı mosmor , Banyoya elimi yüümü yıkamaya gittim , odama geri döndüm eşofmanlarımı  giydim bugün beden derdi var ve saçlarımı taradım bu sefer okayla toplamaya gerek duymuyordum . Aşşağı indim neyseki evdeki kimse henüz uyanmamıştı dün akşamki gösterimden sonra yüzlerine bakamazdım . Spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve çantamı sırttlayıp servis i beklemeye başladım . Servis geldi , kapılar açıldı söför değişmiş ? garip servis e bindim inanırmısınız ? içeride kimse yoktu en ön koltukta oturan siyah saçlı Ayato dışında . Ayato 4 sıra gerisinseki bir koltuğa oturdum ve dışarıyı seyretmeye başladım servis hareket etti .

- Yuna ?   ( Ayato )

( Yanıma geldiğini fark etmedim bile )

- Efendim ? ( hala dışarı bakıyordum )

- Dün olanlar için üzgünüm . 

( Ona doğru döndüm gerçekten pişman gibiydi .... omzuna sertçe vurdum  )

- Ah !! 

- Affediyorum ..... aa bir daha olmasın !!! ( Gülüyordum )

( Ona sarıldım oda bana sarıldı ...... sonra ayrıldk ve öyle saf saf oturmaya devam ettik )

- Ayato ? Zero la anlaşmaya çalışırmısın ?

- NE !!! ( Benim yavru köpek bakışım ) .... a ? a ? iyi -,-

- Teşekkürler ^-^ ♥

( Servis durdu ...... hayır hiç istemediğim bir yerde durdu )

- kahretsin .

- Neoldu ? ( Ayato )

( Servise Walkyrie denen o kız girdi ...... bir süre ayakta dikildi ve gözlerimin içine baktı , ondan korkmuyordum , daha sonra en öndeki koltuğa oturdu . )

- Yuna tedirgin gibisin ?

- okula varana kadarda öyle olucam .

- huh ?

( Ayato ya cevap vermedim , sessiz bir şekilde yerimde oturuyordum , )

- Off  .....

( Servis okul yolundan farklı bir yola girdi )

- Huh ? Ayato okul butaraftamıydı ?

- He ? Hayır ..... ben şöförle konışıyım .

- Bende geliyorum .

( İkimizde kalkıp Şöför koltuğunun yanına gittik ama kimse yoktu o sırada ... )

- AYATO !!!

( Ayatoyla berber kendimi sap tarafa çektim ve servis in ön camına 1 tane bıçak girdi , servisin arka tarafına bakınça Walkyrie zıhını donanmış bir şekilde bana bakıyordu )

- Oda neydi ?

- Geride dur Ayato !!

( Ayato ne olduğunu henüz anlamış gibi durmuyordu ... ama Walkyrie ı oyalamam gerekiyordu .... Zero gelene kadar ... geleceğine eminim )

- Sonun yanında Zero olmadan seni Buldum Kayıp Melek !

- Hıh . Senden korkmuyorum .

Savaşçı Melek ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin