YUNA NIN RÜYASI
Huh ? neredeyim ben ? etraf tamamen simsiyah !
- HEYY KİMSE YOKMU ? ( sesim yankılandı )
Sonra karşıma bir kız beliri verdi Kömür gibi siyah saçları vardı gözleri Parlak bir kırmızıydı ve savaş çı gibi görünüyordu . Üzerinde Kırmızı Bir zırh ve arkasında siyah kanatları vardı .
" seni buldum "
-Huh ? ( banamı dedi ? )
" Şimdi seni öldüreceğim ! "
( Kız birden üzerimde atıldı ..... ben daha ne olduğunu anlamadan saçları kahverengi olan bir çocuk önüme geçti tahminen aynı yaştayız bir dakika bu dün odamda gördüğüm çocuk!! ama dün saçları beyaz a yakındı .? Garippp !! ..... Çocuk kendi kılıcıyla Kızın Kılıcını Tutuyordu ... konuşmaya başladılar )
" Ona Zarar Vermene İzin Veremem Valkyrie ! "
( Kızın adını öğrenmiş oldum )
" Çekil önümden Zero ! "
( Evet çocuğun adıda Zero ymuş .... çocuk başını bana cevirdi )
" Yakınlardayım .. Yuna "
( Y.N.: Media daki Zero )
- Huh ?
( Çocuk Valkyrie denen kızı kılıcıyla itti ve hızla arkasını dönüp bana sarıldı ....... Sonra beni bıraktı )
" Güvende Olacaksın Yuna "
( Sağ elini alnıma deydirdi ve büyük bir ışık )
DÜNYA
Yataktan nasıl kalktığımı bilmiyorum ama sanırım öyle bir fırladımki kendimi yerde buldum ve Ayato yu da uyandırdım .
- Yuna iyimisin ?
- Çok iyiyim Nedemezsin !
( Kalktım ve yatağa oturdum saat e baktığımda okul vakti yaklaşıyordu uyusam bile bişi değişmez çünkü 10 dk sonra tekrar uyanacaktım ... Ayato yatakta oturur pozisyona geldi )
- Yuna iyi olduğuna eminmisin ?
- Pek değil ...... kabus gördüm..... kabus mu ona bile emin değilim .
- Anlatmak istermisin ? ( Sesinden Merak ettiği belliydi )
- Ah ! Dün sana Bir çocuk gördüğümü söylemiştim hatırlıyormusun ? O çocuk tu ama yanında Şeytan tipli bir kız vardı ve Saçları Beyaz değil Kahverengi ydi .
( Ayato kendini tutamadı ve gülmeye başladı )
- ÇOK MU KOMİK !!!!
- HAHAHAHAHAA EVET !!! HAHAHAHAHA ....
- OOFF AYATO !!!!
- Tamam Tamam ....
( Kendini toparladı )
- Hadi eşyalarınıda al ve banyoya git !! ben giyinicem !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaşçı Melek ♥
FantasyKaranlıkta Yolunu Bulabilirmisin ? .......................... Ay Işığı bana Yol gösterdiği sürece bulabileceğime inanıyorum . Yalnızlıktan Korkarmısın ? ................................. Sadakat im olduğu sürece hayır . Hayatım bunlardan ibaret " İn...