Bölüm - 4

411 23 11
                                    

Ders in bitmesine sadece 2 dk kaldı ....... hadi hadi biraz daha zaman geçsin sonra Zero yu evime götürüp herşeyi anlattırıcam ......... ve sonunda !! zil çaldı !!! 

-- Hadi Zero !!

- Eşyalarımı Topluyorum .

Toplanmasını bekledim ....... gerçekten çok yavaş hazrlanıyor -,- herneyse sonunda toparlandı ve bna önden gitmemi işaret etti . Okul Kapısından Çıktık Artık Bahçedeydik , Tam Bahçeden Çıkacakken Ayato nun Bahçe Girişinde Durduğunu Gördüm , Ters Ters Bize bakıyordu .... korkak bir ses tonuna büründüm .

- B- bir sorunmu var Ayato ?

( Ayato güvenmediği kişilerin yanında dolaştığımda bana çok sinirlenir büyük ihtimalle Zero ya güvenmiyordu )

- Sorunmu ? Evet Yuna Bir Sorun Var ! Neden Bu Herifle Takılıyorsun !!

( Sesi fazla sinirli gelmişti )

- O Benim Arkadaşım Ayato . ( Sesim kısık çıkmıştı .... Zero sessiz bir şekilde yanımda dikiliyordu Göz rengi Hala Mavi ysi Sorun yok )

- Ona Güvenmiyorum Yuna !!!

( Beni Kolumdan Tuttu ve Çekiştirmeye Başladı )

- Ayato ! dur canımı yakıyorsun !! Hem Zero ya Söz verdim !!

- KAPA ÇENENİ YUNA !!!

( Ayato ilk defa bana bağırmıştı ve bana " Kapa Çeneni  " demişti .......... o sırada kalbimin kırıldığın hissettim .. büyük bir üzüntü yaşadım büyük ihtimalle gözlerim bem beyaz oldu ........ Zero geldi ve benim kolumla Ayato nun ellerini ayırdı )

- NAPTIĞINI SANIYORSUN BE ! ( Ayato )

- Onu Üzüyorsun . ( Zero ....... gözleri Siyahtı Öfkelendiği belliydi )

- Ne ! Saçmalama ! 

( Elini bana hızla uzattı ama Zero önüme geçti )

- Gözlerine bak Mankafalı !!

( Ayato gözlerime baktı ve  dona kaldı )

- Yuna Be- ben ...

- Hayır önemi yok ! ( Sakinledim gözlerim büyük ihtimal Mavi ydi )

- Ama -

- Yürü Zero Gidiyoruz !

( Yolumda İlerlemeye Devam Ettim Ama bişi duydum Zero Ayto ya " Onu Birdaha Üzersen Seni Öldürürüm ! " dedi ve yanımda belirdi ...... başımı hafifçe çevirip Ayato ya baktığımda sırt ı bize dönüktü büyük ihtimalle Kendini sövüyordu )

- İyimisin Yuna ?

- Huh ? Evet Zero iyiyim .

( Evime vardık ....... Kahretsin !! Babamın bu saatte evde ne işi var !!! Arabasından anladım .)

- Bir sorunmu var ?

- İçeri girince anlarsın .

( Evden içeri girdim , Babam Salonda ydı sanırım .....)

- Yuna ? Senmi Geldin ?

( KAHRETSİN !!! ...........Karşımıza geldi )

Savaşçı Melek ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin