Bölüm - 3

381 23 0
                                    

( Y.N. : Arkadaşlar Zero nun görünüşünü biraz değiştirdim Zero kahverengi saçlı )

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sonnunda Öğle tenefüsü ! bir saat boyunca Zero yu sorguya çekecektim . Ayağa kalktım ve Zero ya doğru ilerledim yanına varınca bana bakı ne lduğunu anlamamış gibiydi kolundan tuttum ve çekiştirmeye başladım .

- Zero ! yürü konuşacaklarımız var !

- Baştan söyleseydin gelirdim .

( Ayağa kalktı ve benle beraber yürümeye başladı onun bu saatte kimsenin olmadı çatıkatındaki terasa çıkardım .)

- Şimdi Zero herşeyi anlat  bana en küçük detayına kadar .

- Soru sor , cevap al .

( Ben senin !!! ..... )

- Pekala ...... öncelikle şu .... gözlerimiz ? onlar neden böyle ? neden renk değiştiriyorlar ?

- Seçilmiş Meleklere bu özellik verilir , " HİS " Gözleri .

- Seçilmiş Melek ? 

- Evet seçilmiş Melek , Geçmişini hiçmi hatırlamıyorsun ?

( ve PAT ! Güzel soru .... )

- Hayır ! Geçmişimle Alakalı En Ufak Bir Ayrıntı Yok !

( Bu benim hem sinirlerime dokunuyordu hemde üzüyordu bğyğk ihtimalle gözüm Beyaz a dönmek üzereydi .... sanırım döndü )

- Seni Üzmek İstememiştim .

- Hayır önemli değil ,

( Yere çktüm ve oturdum ağlamıyordum sadece Zero nun dediklerini toparlamaya çalışıyordum )

- Zero ? anlatmaya devam edicekmisin ?

( Yanıma oturdu ve konuşmaya başladı )

- Seçilmiş Melekler İyilik Ve Kötülüğü Dengeleyen Canlılardır , Genellikle Her Topluluğun bir Lideri olur O liderlerin ise Emir aldığı tek bir üst melek vardır .

 - Ben neden bu işin içindeyim ?

- Yolundan Şaşmış Bir Meleği Eve gtürmeye geldim yani seni .

- Yolundan Şaşmış Melek ha ?..... peki ya ... UTA !!

- Ne ?

- Kız kardeşim !! 

- Öz Kardeşin olduğuna eminmisin ?

- Şey Hayır Değil ...... 

- Ozaman onun için endişelenmene gerek yok .

- Ben hala olanları anlamadım .... peki ya o kız ?

- Kim ?

- Walkyrie .

- O bir Şeytan aynı bizim gibidirler ama görevlerimiz tamamen zıttır onlara göre biz hiç olmamalıydık ...... Walkyrie sen bunları öğrenmeden ve güçlerin açığa çıkmadan önc seni öldürmek istedi .

Savaşçı Melek ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin