Aşk Cenneti | 12

3.1K 209 0
                                    


-12-

Tunç ''doğru kararı vereceğini biliyordum. Adamlarımı oraya yolluyorum.''

Nefes ''Görkem'i serbest bırakk!''

Tunç ''merak etme, meraklısı değilim bu itin.!''

Görkem mevzuyu anlayınca gözleri koskocaman açılmıştı ve yede yatan bedenindeki son gücünü de itiraz etmekle harcamaya başladı.

Görkem ''aşağılık!! Şerefsiz herif!!! Beni bırakma! Sakın Nefes'i dinleme!!!''

Tunç Görkem'i umursamadan Nefes'e ''görünüşe göre ben onu bırakıyorum ama sevgilin beni bırakmıyor(!) görüyorsun değil mi?''

Nefes dişlerini sinirle sıkarak ''Görkem'i serbest bırak!! Onu rahat bırak artık!!! Seninim işte! Bırak onu!!''

Tunç ''merak etme güzelim, onunla bir işim kalmadı.''

♥♥♥

Bener'in annesi ve Levent Bener'in yanındaydı.

Levent ''ağrın falan yok, değil mi?''

Bener ''yok, merak etme..''

Levent ''rahat mısın orda?''

Bener ''rahatım Levent...''

Levent ''rahat değilsen gerçekten bak hemşireden yastık isteyebiliriz.''

Bener ''Levent neden böyle yapıyorsun? İyiyim ben sevgilim, niye zorla hasta ediyorsun beni ya?''

Levent gülümseyerek ''tamam.. tamam bir şey demedim...''

''kızım evden birkaç parça kıyafet getirdim. Yine gidip getiririm, şimdilik idare et.. doğum için hazırladığın pijama takımlarını da getirdim.''

Bener ''teşekkür ederim annecim, sen de olmasan...''

''olur mu kızım? Ben hep senin yanında olucam. Bu benim annelik vazifem...''

Bener ''annem benim...''

Doktor içeri girdi.

Doktor ''geçmiş olsun Bener Hanım...''

Bener ''teşekkürler doktor.''

Levent ''doktor bey, hastane nakil işlemleri ne zaman gerçekleşecek?''

Doktor ''ben sizin ısrarınız üzerine işlemleri tamamladım, ambulansımızla en iyi hastaneye nakil olacaksınız.''

Levent ''çok teşekkürler doktor bey. Eşim ve bebek iyi değil mi?''

Doktor ''gayet iyi.. ama isterseniz ultrasonla kontrol edebiliriz. Gözlerinizle görürseniz iyi olduğu içinize siner...''

Levent ''çok iyi olur...''

Bener ''benim için de iyi olur.. fazla ilgiden tekrar komaya girmek istemiyorum(!)''

Levent ''şımarık sevgilim benim...(!)''

♥♥♥

Ünal ''demek bir türlü ikna olmuyor küçük hanım(!)''

Nevbahar ''ne söylediysem dinlemedi. Vazgeçecek gibi görünmüyor. Bener bu defa başımıza belâ...''

Ünal ''ona neler yapabileceğimizi bilmiyor da ondan böyle davranıyor.! O tam bir çıngıraklı yılan! Oğlumu sömürmeye çalışan bir yılan!! Ve ben, yılanın başını küçükken ezicem. Eğer o çocuğu doğurursa Levent'i kendine daha da bağlar... biran önce onu yok etmek lazım!! HEM ONU, HEM DE ÇOCUĞUNU!!! ''

Aşk Cenneti ღBİTTİღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin