-18-
Pencereden dışarı usulca bakıyordu. Kuşların mevsimin akışına göre daha sıcak yerlere gecikmeli göç edişlerini izliyordu genç kız. O da göç edecekti Görkem'in kalbinden. Nefes böyle devam ederse onu da kaybedecekti.. hayatındaki en güzel şeyi...
Levent onu vazgeçirmeye çalışırken ona Bener'den ve ona olan sonsuz aşkından bahsetmişti. Ama genç kız ağzını açıp Görkem'in aşkından bahsedememişti bile... tek bir kelime bile edememişti. Görkem ve ona olan aşkı Nefes'in kalbinde sır gibi saklıydı.
♥♥♥
Oğlunun başının döndüğünü ve dengesini kaybetmeye başladığını gören Ünal Bey şaşkındı.
Ünal yardım etmeye çalışarak ''oğlum iyi misin?''
Levent ''dokunma bana! Oğlun falan değilim ben senin! Oğlun olduğumdan utanıyorum.!''
Levent sinirle odadan çıktı. Şimdi gideceği yer karakoldu. 24 saat dolar dolmaz şikayette bulunmuştu. Bir gelişme olup olmadığını takip ediyordu genç adam.
♥♥♥
2 dakikadır arabadan acili izliyordu Adam ve Kiralık Katil. Hemşireler fazla gecikmeden Bener'i fark edip sedyeyle içeriye, acile götürdüler.
Kiralık Katil ''Oh.. Sonunda bu belâdan da kurtulduk...!''
Adam ''kadın ölsün, sen asıl görürsün o zaman belâyı...! Vicdanını rahatlatma! Hanzo herif...!''
♥♥♥
Doktor ''hastanın hikâyesi nedir?''
Hemşire ''20-25 yaşlarında bayan hasta. Hamile, kanaması var. Erken davranmazsak düşük yapacak ve anneyi de kaybedicez.''
Doktor ''hemen müdahale odasını hazırlayın, müdahale edelim!! Hastanın ailesini de bulup haber verelim...!''
♥♥♥
Görkem ''sonunda beni fino köpeğiniz yapmayı başardınız, tebrikler(!) şuan çok zor durumdayım ve yardımınıza ihtiyacım var.! Bu yüzden ne derseniz kabul etmek zorundayım. Evet, mirasınızı da kabul ediyorum. Ama dediğim gibi tek kuruşuna dahi dokunmam...!''
Düvari Bey oturduğu koltuktan tebessüm etti.
Süvari ''bu kızı bu kadar çok mu seviyorsun?''
Görkem olduğu yerde kocaman bir kahkaha patlattı. Süvari Bey şaşırmıştı ve merakla Görkem'i izliyordu. Böyle bir davranışı beklemiyordu yaşlı adam. Görkem bu kahkahadan sonra ciddileşti.
Görkem ''ben Nefes'i güneşin ayı sevdiği gibi seviyorum, hiç görmemecesine bile olsa mutluluğuyla mutlu olmak... onsuz nefes alamasam da uzakta mutlu olduğunu bilmek yaşatır beni. O benim için kendini ateşe attı, o adama döndü. Sırf bana daha fazla zarar vermesinler diye... şimdi söyleyin bakalım ben onu ne kadar seviyormuşum?!''
♥♥♥
Levent yoldaydı. Polisin yanından umutsuzca hastaneye dönüyordu. Bener'den hiçbir haber yoktu. Halbuki ufacık bir haber için nelerini vermezdi... telefonu çalınca irkildi genç adam.
Levent ''alo...''
''müjde Levent, müjde! Kızım döndü! Bener'i bulduk!!''
Levennt ''NE?! Nerde?''
''bir hastaneden arayıp haber verdiler. Şimdi bizim hastaneye getirildi. Sen de gecikme, gel... uyandığında seni görmek ister..''
Levent ''tamam, tamam ben hemen geliyorum. Allah'ım sana şükürler olsun...!''