-10-
Tunç ''anlat bakalım...''
Tunç'un Adamı ''bir kulübede bir adamla kalıyor. Issız bir yer.''
Tunç ''onu dedektiften öğrenmiştim, başka.!''
Tunç'un Adamı ''adam böyle uzun boylu, sarışın yakışıklı biri. Kirli sakallı bir adam. Adamı araştırdım.''
Tunç ''ne buldun?''
Tunç'un Adamı ''sokak dövüşçüsüymüş. O kulübede yalnız başına yaşıyormuş.''
Tunç kendi kendine ''demek benim yerime bir sokak dövüşçüsünü tercih ettin ha Nefes? Sen de iyi mide varmış...!Bakalım sevgilini öldürünce de yine aynı şekilde davranabilecek misin?''
Tunç'un Adamı ''öldürücek miyiz adamı?! İmza atar gibi cinayet işlemeyelim.!''
Tunç ''amma tırsak çıktın.! Korkma, sen adamlarla o çam yarmasını yakala. Adresini vereceğim fabrikaya kapat, sucuk gibi bağla. Ben onun icabına bakıcam.. tabi Nefes'ten sonra...!''
♥♥♥
Nefes ve Görkem kulübedeydi. Görkem gitmeye hazırlanıyordu.
Görkem ''ben gidiyorum, akşam dönerim. Dışardan bir şeyler ister misin?''
Nefes ''hayır. Bir dakika! Sen.. nereye gidiyorsun?''
Görkem ''haydaa! Şimdiden kıskançlık tripleri başlamış bakıyorum prensesimizde(!)''
Nefes Görkem'in aksine ciddi ''dövüşe mi gidiyorsun Görkem?''
Görkem ''hayır, arkadaşımla buluşucam. Her gün dövüşe gitmem ben.. haftada bir ya da iki kez...''
Nefes kollarını kavuşturup ''dövüşü bırakmanı istiyorum Görkem. Dövüşe gitmeni istemiyorum, lütfen.. birbirinizin ağzını burnunu kırmaktan ne anlıyorsunuz ne zevk alıyorsunuz bilmiyorum ama gerçekten istemiyorum Görkem.''
Görkem ''lütfen saçmalama.. ben alışkınım, mevzuyu velveleye getiren sensin.''
Nefes ''velveleye getirmek mi? Dövüş gecesi eve geldiğinde aynada haline bakmadın, kendi halini görmedin galiba((!) ağzın yüzün kan içindeydi Görkem, abartan ben değilim. Ya lütfen, bak daha iyi daha güzel bir iş bulabilirsin kendine göre..''
Görkem ''ben kendime göre daha güzel ya da daha iyi bir iş istemiyorum Nefes. Ben halimden memnunum. Lütfen sen de benim için üzülme ve kararlarıma saygı duy. Üzülecek bir şey yok çünkü..''
Nefes ''neden direniyorsun? Dayak yemek ya da dayak atmak hoşuna mı gidiyor senin?''
Görkem ''bak, bu konuda bakış açılarımız belli ki çok farklı.. tartışmayalım istersen... dövüşe gitmiyorum, arkadaşımla buluşucam. Bunu bil yeter. Gelirken de ev için alışveriş yapıcam. Özel bir şey lazım mı sana?''
Nefes ''sadece..Bana Sen Lazımsın Görkem, kendini sağlam getir yeter...''
Görkem ''oldu, getiririm...''
Görkem Nefes'e sıkı sıkı sarıldı ve genç kızın alnından öptü, gitti.
Nefes arkasından kendi kendine ''senin için ne kadar korktuğumu bir anlasan...''
♥♥♥
Levent Bener'in odasına bir daha girmeyi başaramasa da yoğun bakım odasının camından ayrılmıyordu. Bir ara odaya giren-çıkan trafiği atmıştı ve bu durum Levent'i, Bener'in annesini çok endişelendirmeye başlamıştı.