Mikor a vár népe meglátta, hogy egy darab sárkány sincs sehol, pánikolni kezdtek. Lagen felett is egyre erősebben csapkodtak a hullámok, emiatt cselekednie kellett. Amíg mindenki a várkertben vagy a sárkányok hűlt helyénél aggodalmaskodott, Lagen átverekedte magát a tömegen, és felrohant a várba. Itt-ott talált néhány kóválygó inast, de azok nem törődtek vele. A lépcső felé vette az irányt. Felszaladt a negyedikre.
Befutott Murumuru szobájába, és körbenézett. Néhány széttört cserepen, ablaküvegen, vagy polcon kívül nem lehetett látni semmit. Lagen végiggondolta, mi történhetett.
Mikor kiötlött egy egész logikus felvetést, átnézte a szekrényeket. Semmit sem talált. Alaposabban megvizsgálta a szobát. Ekkor pillantotta meg, hogy egy tócsa áll a szoba közepén. Jég lehetett még valamikor, csakhogy azóta elolvadt.
A pocsolyában kődarabkák úszkáltak. Vagy inkább homokszemek. Lagen nem akarta elhinni, amit lát. Sosem gondolta rögtön a legrosszabbat, de most sajnos az egyik legkínzóbb felvetést sikerült az agyának elsőként bedobnia.
-Ca...Carin... Elraboltad Dougdát?!-kérdezte a kövektől idegesen, mintha azok tudnának válaszolni. Lagen dühösen dobbantott egyet. Az ellensége a legjobb barátja, aki elrabolta az erősítést mellőle. Lagen tehát egyedül maradt.~•~
-Ho...hol vagyok?-kérdezte a királynő. Erős láncok szorították a kezeit, ráadásul egy vastag falú üvegketrecben volt.
-Dougda drága, hát felkeltél!-üdvözölte a lányt Dentra.
-Dentra! Eressz el!-kezdett ténylegesen felébredni az uralkodónő.
-Remélem tudod, hogy nem vagy túl szerencsés helyzetben.
-Dentra...mit akarsz tőlem?
-Én? Semmi komolyat. Igazándiból a társammal csak egy apróságot kérnénk tőled.
-Mi lenne az...?
-Állj át! Gyere, lázadj velünk!
-Ugyan miért tennék én ilyet?
-Mert ha nem teszed meg...olyasmi sorsod lesz, mint neki-bökött oldalra fejével Dentra. Dougda akkor pillantotta meg a falon lógó, egészen friss hullát. Felismerhetetlenre volt szabdalva. A szétmarcangolt test körül véres tócsák voltak. Ekkor nézett szét. Egy kisebb, kőből kirakott teremben tartották fogva. Az egyetlen ajtó vaskos fából és vasból készült, ráadásul előtte két páncélt pillantott meg. Hogy ember volt-e bennük, vagy sem, akkor nem tudta eldönteni, de mindenesetre nem voltak veszélytelenek.
-Nem fogok átállni!
-Akkor a bonyibb utat kell választani-vonta meg a vállát Dentra.~•~
Lagen összeszorította a fogait.
-Elegem van! Mindegyikőjükből! Lehetséges, hogy Carin átállt, de ez nem jelenti az, hogy nem állhat vissza!
-Lagen! Nyugodjon le!-utasította a tárgyalás biztonságiőrje.Lagennek teljesen elege lett. Túl sok volt neki az a mennyiségű csalódás vagy félelem, ami aznap érte. Elégette a palástyát, majd kirontott az ajtón.
-Lagen! Jöjjön vissza!-kiabált neki a bírószéken ülő férfi. Most kivételesen nem a volt uralkodók döntöttek, hanem egy régi bírói ág egyik tagja. Lagen viszont hajthatatlan volt.Felrohant Murumuru szobájához. Azóta a lány(aki egyébként az elrablás idején éppen az unokatestvéreivel játszott a várkertben) visszaköltözött a szobájába. Persze az ablakok kicserélése igénybe vett némi időt, de 2-3 nap elteltével sikeresen befejezték a pusztítás eltűntetésének munkálatait.
Hát igen, 4 nap telt el Dougda elrablása óta.
Lagen egyre jobban kezdi feladni. Az idő alatt kiderült, hogy Dougda nem védekezhetett semmennyit, ugyanis semmiféle dulakodásra utaló jel nem volt. A rongálást egyértelműen sárkány okozta. Önként ment el Dentrával és Carinnal. Ez alapján Lagent elárulták, illetve ő is gyanusított lehet bizonyos szempontok alapján. Emiatt a szerencsétlen uralkodót ideiglenesen megfosztották a trónjától, és jelenleg a volt királyok uralkodnak egységesen.
Lagent már tényleg nem lehetett tovább rombolni. Elege lett. Fel akarta adni az egész harcot.
-Minden Caspy eltűnésével kezdődött-mesélte a csaposnak, aki már a negyedik kört lökte oda a fiúnak-utána meg kiszabadult az a liba...aztán elvitte Carint, Dougdát...én leszek a következő?
-Tudja, a tapasztalataim alapján kárpótolva lesz. Velem is történtek hasonló családi viták, amik miatt rengeteget szenvedtem a testvéreimmel. Egyszer aztán meghaltak egy sárkány miatt. Baleset volt. Ők voltak a mindeneim. De aztán egy varázsütésre jóra fordult az életem. Megnyitottam ezt a kocsmát, nem vagyok szegény, és családot alapítottam.
-És maga szerint nekem mikor jön el a fordulópont?
-Nem tudhatom. Egyszer biztosan.Lagennek nagyon kezdett fájni a feje. Pattogást, itt-ott erőteljes csapkodást hallott. A látképe elhalványult, összemosódott. Nem észlelt semmit.
A csapos pedig kezdte észrevenni, hogy a Caspy eltűnése óta nem először látott vendége kezd rosszul lenni. Hiába, ennyit még sosem ivott egyhuzamban.
Lagen feje szinte már összeroppant. A feszítő érzés megerősödött, és elmúlt.
~•~
-Lagen! Lagen! Lagen, keljen fel! Lagen!-dübörgött mellette Murumuru.
-Muru...hol vagyo-a másnapos fiú mondatába eszeveszett fejfájás csapott bele.
-A kórházban. Pontosabban a vár gyengélkedőjében.
-Mi?
-Látnia kellett volna, mit le nem művel odalent a kocsmában. Telehányt mindent, aztán itt-ott felkapott egy-egy lányt, és táncra perdítette őket. Aztán szomorú énekeket énekelt. Mindenki azt hitte, megbolondult.
-Jaj...
-Bizony, hogy jaj! Lagen úrfi, szedje össze magát! Ugyanis kapott egy levelet! Mégpedig Dentrától!
-Hogy?
-Felolvassam?
-Ne. Csak add ide.
-Tessék-nyújtotta a vaskos papírt Murumuru. Lagen elvette.Szervusz, Lagen!
Nem nevezném szerencsésnek a helyzetedet. Valahogy most nem vagy túl magabiztos. Sajnos az én oldalamra kerültek a fontosabb személyek, úgyhogy ne reménykedj.
Egyébként van egy hírem. Ha átállsz, vagy inkább aláírsz egy kis papirost, akkor elmondom, hol van a kis Caspy! Ha mázlid van, még él.
Úgyhogy siess, apróság! Nehogy lemaradj a tesókádról! Holnap ejtsünk meg egy találkát a Vytre erdeje előtti tisztáson, mondjuk délben! Egyedül gyere!
Szerintem jót fog tenni neked, ha most összeszeded magadat, és felkelsz a hülye ágyadból! Egyébként hidd el, jobban ismerlek, mint bárki. Legutóbbi találkánk során kissé részeg voltál, de ugyanúgy megtáncoltattál, mint bármelyik másik leányzót. Szóval ne hidd, hogy a trükkjeidet nem ismerem tökéletesen.
Na holnap ne késsél!
Dentra
U.I.: Használj lehelet-frissítőt. Tengap többször is a korsó fenekére néztél(mondjuk nem korsóból szokás inni a pálinkát), és majd' meghaltam a szájszagodtól. Fogkefe, Lagen, fogkefe!Lagen kissé nehezen fogta fel a lényeget. De amikor többszöri elolvasás után megértette, összegyűrte a levelet, majd a kis szoba sarkába hajította.
-Murumuru, gyűlést. Most.
-Mi?
-Hívd össze a gyűlést! Gyerünk!
-Lagen, szerintem ilyen állapotban nem kelle-
-Lódulj már!-kiabált rá az ideges fiú. Murumuru meglepetten állt, majd kisétlált az ajtón. Lagen mély levegőt vett, majd csengetett az ápolóért.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A hatalmas
FantastikArexia Birodalmának úrnője, Dentra kiszabadul a fogságból, melybe anyját száműzték a születése előtt. A bosszú pumpálja a vért az ereiben. És ez az, ami sokkal erősebbé teszi az anyjánál. Houzie, a tűz országa eközben virul. Azonban enki sem oly' m...